| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
Jeg lurte på om det er noen her inne som har en Piercing eller to? Og er det noen som har i tunga? Er det vondt og ta en Piercing i tunga? Det er lov med bilder i den tråden og
Så lenge man lever, lærer man seg noe nytt hver dag. Sist endret av Jabbe; 04-09-2010 kl 20:14. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Sitat:
Nå er det 6 år siden jeg tok piercingen i tunga, så husker ikke akkurat hvor vondt det var, og dette er jo noe som varierer fra person til person avhengig av ens egen smerteterskel. Men vondt er det, man får jo tross alt en nål tvers igjennom tungen som er en eneste stor muskel. hehe. Nå skal vi se om ikke jeg kan vrenge hjernen litt her: Selve gjennomtrengningen av nålen var vondere i tunga enn i leppa. Men smerten gikk over mye fortere over med den i tunga enn den i leppa. Men som sagt: Dette varierer mye fra person til person. ![]() Vurderer du piercing eller?
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Jeg har en i navlen. Det gjorde ikke vondt i det hele tatt husker jeg.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Hadde i navlen, ikke så vondt. Har hatt to i øret, hvorav det kun er en igjen. Denne fikk jeg vrakes om at kom til å bli vond, var tjukt av brusk. Gjorde meget vondt.. Tunge har jeg hørt skal være helt greit, synes egentlig at det å vri på smykkene etterpå er verst eller ekkelt
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
har to i tunga, en i leppa og hatt i brynet, syntes ikke de i tunga var vondt i det hele tatt, kjentes ut som er lite klyp, men det var etterpå som var verst da tunga hovnet opp og det var vanskelig å spise, den i leppa var sånn passe vond og brynet var ikke vondt i det hele tatt.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2010
Sted: Akershus
Alder: 32
|
Jeg har to i samme øyebryn. synes ikke det var så veldig vondt. Har hatt under leppa, det var mye mere vondt.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: Østlandet
Alder: 29
|
Hvor vondt det gjør med å pierce i tunga, er som mange sier, forskjellig fra person til person. Noe annet som også kan gjøre mer vondt (etter egen erfaring) er hvor i tunga du skal ha piercingen. De aller fleste har ikke særlig mye følelse i tunga mitt på, hvor det er vanlig å sette den. Men som alle sikkert selv vet så gjør det mer vondt i tunga jo lenger ut fra "mittpunktet" man kommer seg. Så hvis du ikke tåler smerte godt anbefaler jeg deg å sette den mitt i, som vanlig er. Av egen erfaring kan jeg si at andre plasser på tunga er helt jæææævlig
Har selv to stykk som sitter ved siden av hverandre, sånn ca mitt mellom "mitten" og ytterkanten av tunga på begge sider (hvis det er forståelig forklart?) og de var ikke noe særlig digge å få gjort. Overlevde nr 1, men sta som jeg var skulle jeg gjøre begge to samtidig, og når nr 2 var på gang trodde jeg nesten at jeg skulle svime av, og jeg har rimelig høy smertetrøskel etter flere piercinger i leppa, øyebryn osv. Men det var jævlig! ![]() uuu..klarte å finne noe gammelt bilde.. ![]() å ja...jeg var helt sikkert full
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
det blir ikke før i november
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2008
Sted: Telemark
Alder: 21
|
jeg synes ikke tunga var noe vond, har tatt endel piercinger og tunga var vel igrunn den som var minst vond..
![]() Ikke noe å grue seg til i det hele tatt, jeg kjente bare det stramma seg til når han skrudde på kula, venta fortsatt på et stikk men det var jo over forlengst!
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Røyking inne | mariee | Småprat | 7 | 04-11-2008 23:51 |
| hvem har hva her inne? | straymond | Medlemmene | 229 | 21-11-2007 22:57 |
| Noen som avler på Russisk landskilpadde her inne? | gatebil-reptilen | Skilpadder | 2 | 06-04-2007 11:47 |
| Stengt seg inne. | john | Taranteller | 11 | 07-12-2006 14:29 |
| noen her inne som har bygger Waterfall?? | zzprox | Terrarier | 2 | 06-03-2005 18:21 |