"

Reptilfreaks.no > Sosialt > Småprat Jankas husmortråd tidl. syklubb

Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15-08-2010, 00:12   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
Standard Jankas husmortråd tidl. syklubb

Denne tråden er splittet fra Janka og gjengen

--

Å herregud:O Stakkar liten,så tynn han var Så godt at han har kommet seg så mye da,nå er han jo kjempefin og rund Hehe,snakker om tynn.. Snok jenta mi fikk sin første voksne mus i går Hun slukte den på 2min,ei som koste seg ja

Heldiggris Kjekt viss man er veldig glad i musikk da^^ Jeg må nøye meg med lav musikk på kveldene!
Hehe,jeg og vil ha en gård i fremtiden med alle slags dyr,spesielt hester(favoritt pattedyr)
Ja,hvorfor ikke en lama?^^ De er jo kjempetøffe Kyr også,gratis og god melk^^

Sist endret av Frogger; 16-08-2010 kl 12:04.
ederlezi er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 15-08-2010, 00:20   #2
Reptilfreak

Janka sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Hordaland
Alder: 23
Meldinger: 834
Blog Entries: 2
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av ederlezi Vis post
Å herregud:O Stakkar liten,så tynn han var Så godt at han har kommet seg så mye da,nå er han jo kjempefin og rund Hehe,snakker om tynn.. Snok jenta mi fikk sin første voksne mus i går Hun slukte den på 2min,ei som koste seg ja

Heldiggris Kjekt viss man er veldig glad i musikk da^^ Jeg må nøye meg med lav musikk på kveldene!
Hehe,jeg og vil ha en gård i fremtiden med alle slags dyr,spesielt hester(favoritt pattedyr)
Ja,hvorfor ikke en lama?^^ De er jo kjempetøffe Kyr også,gratis og god melk^^
Ja, han så forferdelig ut. Så nesten ikke noe heller, måtte "håndfore"(pinsett), og holde maten rett foran snuten de første gangene. Men det gikk da bra

Det er bra Legger litt lettere på seg da, om man spiser litt mer enn tilsvarende en ert i mnd

Ja, selv om jeg må tilstå at min alenehjemmekveld ikke brukes på å pleie musikksamlingen akkurat nå, jeg repeterer One Tree Hill, så ventetiden til sesongstart går fortere

Kyr er så stress Liker ikke dyr som krever at jeg står tidlig opp

Ja, lamaen er visstnok så dominant at den går mellom reven og lammene om nødvendig. Og en lama er for mye for en rev!
Svar med sitat
Gammel 15-08-2010, 00:31   #3
Reptilfreak

Standard

Dakar Bra at han kom til deg! Vankjøtede dyr trenger bare nok kjærlighet og omsorg så kommer de seg etterhvert
Jupp Godt å se at snoken har så stor matlyst iallefall,hun begynte å jakte etter at hun spise musen,hehe

Aah,one three hill ja Koselig serie det,har ikke fått med meg så mye da,men har lyst til å kjøpe sesongene faktisk Uansett,så har Animal Planet og Discovery de beste programmene
Sant nok at kyr krever mye Er delvist oppvokst på gård,og det er litt slitsomt å stå opp klokken halv seks på morgenen for å ut å fli,strø,fore,vaske,melke og vaske utstyret etterpå,men koselig er det^^ Samme med hester,man må opp tidlig,men DET er koselig det

Lamaer er konge^^ Tøffinger som ikke er redd noe det,og viser det de mener Er det ikke slik at lamaer har tenner som er bøyd på en slik måte for å bite testiklene til andre lamahingster?:O Huff å huff,haha
ederlezi er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 15-08-2010, 00:37   #4
Reptilfreak

Janka sin avatar

Standard

Haha, har ikke tv-kanaler Vi laster ned det vi følger med på, og kjøper det etter hvert Har veggene i loftstuen full i dvder(samboer er gammel, har samlet lenge ), så har egentlig ikke plass til flere nå...

Haha, jeg har vært avhengig av OTH siden ungdomsskolen..

Ja, men hestene klarer seg med frokost i ni-titiden, mens kyrne bør melkes så tidlig som mulig. Ni-ti klarer jeg

Vi har sau der jeg kommer fra Fantastiske dyr, og de forlanger heller ikke frokost før litt utpå morgenkvisten.

Hmm.. min lamakunnskap er litt begrenset ennå, men tror ikke han i disneyfilmen bet andre i ballene
Svar med sitat
Gammel 15-08-2010, 00:43   #5
Reptilfreak

Standard

Artig med stor vhs/dvd/bluray samling Så langt har jeg og typen fått samlet opp litt over en hylle i bokhylla med bluray filmer.. Og har to papesker med spill og dvd'er,hehe
Hehe,jeg er litt kjedelig av meg jeg,pleide å følge med på Fraiser,Cheer,McGyver osv igjennom ungdomsskole tiden,hehe

Jau,det er grei tid^^ Liker sauer jeg også,fantastisk søte og hærlige tjukkeboller(med ullen),hehe
Lama-kunskapen min heller er ikke stor,bare plukker opp litt her og der Hehe,hadde vært litt brutalt med ballebiting i barnefilmer
ederlezi er offline  
Svar med sitat
Gammel 15-08-2010, 00:48   #6
Reptilfreak

Janka sin avatar

Standard

Ja, film er gøy
Ååå, så inception for en uke siden, og gjennom filmen tenkte jeg at det var en sånn film man så kun en gang, men nå er den det eneste jeg klarer å tenke på!

Haha, blir relativt OT her, men jeg er hjemme alene(eller baby er her, men han sover), og er pratesyk

Vi(min far) har en sau som er forelsket i Loke(hunden)
Hun koser med ham og lar ham leke med lammene, og lyser opp når han kommer på besøk
Svar med sitat
Gammel 15-08-2010, 00:53   #7
Reptilfreak

Standard

Åh,den har jeg så lyst til å se! Alle sier den er sinsykt bra,og at man er nødt å tenke litt *Må bestille kino billett*

Hehe,nei sier du det Koselig å prate i natten synes jeg,hehe Litt gøy når man finner noen på forumet som også liker gårsdyr

Aaw,nåmmin så søte da Haha,hærlig! Utrolig hvor knyttet to ulike dyrearter kan bli^^ Så et klipp av en orangutang som var bestevenn med en hund en gang,gikk turer med den og sånt
ederlezi er offline  
Svar med sitat
Gammel 15-08-2010, 01:04   #8
Reptilfreak

Janka sin avatar

Standard

Jeg vil se den om igjen!(kan være med deg, jeg ) Det gjør jo ikke noe at Leo spiller
Fikk høre at tråden min var litt jentete, skjønner ikke noe

Jeg har høner(eller en høne og en hane) Gårdsdyr er stas!
Svar med sitat
Gammel 15-08-2010, 01:46   #9
Reptilfreak

alfaromeogirl sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
Meldinger: 770
Standard

Høner er utrolig kule dyr! Også så mange forskjellige farger og varianter.. Hvis du er så skravlesyk, så synes jeg at du kan slenge ut litt flere bilder! Men greit, PCen din vil ikke.. *Sukk* Leo ja, min barndoms kjærleik.. Ingen film som Titanic! Bare synd (eller kanskje like greit) det gikk over. Har fremdeles et kjede med bilde av ham på i nattbordsskuffen på sommerhytten..
Svar med sitat
Gammel 15-08-2010, 01:52   #10
Reptilfreak

Janka sin avatar

Standard

Sånn
Bonusbilde til deg

Åjaaa, Leo er fantastisk
Så halve Shutter Island igår, og har så lyst å se den ferdig, men må vente på mannen Galne folk skremmer meg Er ikke mørkredd, men blir veldig vindusredd når jeg ser ting som får meg til å lure på om det står noen der ute og stirrer inn Den dag dyrene mine blir lovlig, skal det stå et svært skilt ute hvor det er bilder av boaen og alle dubiane, sånn at ingen tør nærme seg huset!
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 11:14.