| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Som vi alle vet så har det over mange år vært argumentert at reptiler ikke bør tillates i private dyrehold da det kan være fare for at de vil etablere seg i Norsk natur.
Forleden kom jeg over en annen skapning som fritt selges over disk i Norge som dessverre har spredt seg som en farsått over hele verden. USA, England og Danmark har allerede store problemer med disse skapningen og nå står Norge i fare for å havne i gruppen sammen med dem. De har til nå har de på mirakuløst vis klart å gå under radaren til Direktoratet for Naturforvaltning. Enkelte kilder sier at det er politisk velvilje mot disse skapningenei Norge og at bl.a Terje Riis-Johansen og Flere i Dyrevernalliansen allerede har flere grupper i hagene sine. Jeg legger ved en videosnutt som forteller mer om disse skapningene, adferden deres og hvordan man kan bekjempe dem. YouTube - ‪Gnome Management in the Garden‬‎ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Genialt.. Ler meg fillete..
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Ja dette er noe man bør ta alvorlig.. De sprer seg overalt.. personlig misstenker jeg at de har noe å gjøre med disse rød-grønne på tinget å gjøre også..
Skumle saker. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Så lenge de sørger for at visse epler ikke blir modne, kan de gjerne få ta over hagen.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Hahaha!
1: Jeg digger at Frosken, han som skuler over våre skuldre på hva vi skriver her inne og skal holde lov og orden, har sans for humor. 2: Hagegnomer finnes til og med i Wallace & Gromits verden, og i xbox spillversjonen kan man snu på dem og finurlige ting skjer. W&G er som kjent veldig skumle, og ergo må det være noe muffens med hagegnomer. 3: Janka, du er en skøyer. En genial skøyer. Er ikke rart man bestemmer seg for kraftlinjer over vannet når man er hagegnom og ikke er høy nok til å se Hardangerfjorden uansett ^^
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Two Euscorpius species coexisting in the same habitat in Italy | Parabuthus | Skorpioner | 0 | 11-11-2009 15:10 |
| Norsk "skorpion" | Thor Håkonsen | Skorpioner | 25 | 16-05-2009 02:05 |
| Norsk Meitemark | ymar | Fôrdyr | 16 | 27-03-2009 15:45 |
| Norsk edderkopp.... | abarth | Ekte edderkopper | 11 | 30-04-2007 16:12 |