| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2006
|
Hei igjen, lenge siden jeg har vært aktiv her nå, har nå ingen dyr, men vært så heldig og fått jobb på Arendal sommerfuglpark.
Er Magnus Jakobsen som driver parken, og har nå fått plass til blant annet : Skjeggagamer,tornhalet dvergvaranet,et par med sorte trevaraner,argentinsk hornfrosk,kronegekko,ymse pytoner og boaer. Vi har gså et alt for stolt ,kjønnsmoden hann Iguan, dere som har iguaner vett hva jeg snakker om ![]() Også har vi 3 fine landskilpadder som labber rundt i drivhuset sammen med en ung iguan som stortrives der inne i ''Jungelen'' som gror utrolig bra ![]() Også har vi jo selfølgelig parkens stolthet,: Krokodillevaran parret vårt som vi har vært så heldig med at hunnen(Viktoria) har blitt drektig med i hvertfall 4 egg , stor sensasjon det her ^^ Vi venter at hun legger om et par uker, så tvi tvi ^^ Et litt stort prosjekt vi holder på med nå er at vi holder på å lage et nytt reptilrom, med store bur hvor blant annet litt forskjellige nyoppdaget trevaraner skal holde plass. Vi regner med å begynne innredinga av burene i løpet av et par uker, ting har blitt litt utsatt på grunn av vannlekasje når vi nesten var ferdig, men nå er vi kommet på rett kjøl igjen. Kommer med bilder av litt forskjellige dyr og det nye reptilrommet senere så dere kan få en forståelse av hva som skjer her. Var egentlig en litt skrytetråd, men Magnus som driver det her trenger litt creds for det han har fått til! Så hvis dere er i Arendal noen gang, ta en tur innom ![]() Mvh Tom
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Nice, får ta meg en tur innom etterhvert
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Alder: 14
|
Sykt kul park dere har fått opp på Håve og den har gitt meg mange spennende opplevelser
. Håper dere får pilfroskene snart! Ser fram til å være der igjen i sommer!
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Flere reptiler i arendal sommerfuglpark | smørblomst | Media | 6 | 30-06-2011 23:25 |
| Arendal Sommerfuglparken | david gabrielsen | Fotoforum | 6 | 10-06-2009 18:21 |
| Arendal Sommerfuglpark | nika86 | Reisebrev | 11 | 16-10-2008 20:06 |