"

Reptilfreaks.no > Sosialt > Småprat Anbefalinger av scary movies!

Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 23-05-2010, 22:20   #1
Reptilfreak

Thommas88 sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Sted: Fredrikstad
Alder: 23
Meldinger: 227
Standard Anbefalinger av scary movies!

Som topic sier. En stund siden jeg har sett noen gode skummle filmer så tenkte å få et par forslag på et par. Helst litt nye da.
Thommas88 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 23-05-2010, 23:22   #2
Reptilfreak

Rawhin sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Hadeland, Oppland
Meldinger: 568
Blog Entries: 12
Standard

her har vi en grei en jeg har hørt mye om
http://www.youtube.com/watch?v=RnyDd...railer [HD
(og nei, jeg er ikke seriøs på denne )

disse er seriøse:
Det kommer en ny film nå i juni som heter The Crazies.
YouTube- THE CRAZIES - Trailer
jeg synes den virker ganske bra. jeg liker sånn virusspredning som ender i zombie-stuff, som Resident Evil, Dawn of the Dead, etc.

Dead Space - Downfall. YouTube- Dead Space Downfall Trailer
Spillet er i hvert fall ganske skummelt. denne er animasjonsfilm, vel å merke, men ikke så ille. har ikke sett hele selv, men første 20 min virka brukbare.

regner med at du har sett Silent Hill? hvis ikke så er den bra. ikke akkurat så veldig skummel, mer creepy, hvis du skjønner. Den er en av mine favoritter, i hvert fall.

så har vi jo:
Jeepers Creepers
The Grudge
The Ring/Ringu
The Cave
The Decent
2001 Maniacs

så har vi noen splattere:
Saw I,II, III
Hostel I og II

Bare noen forslag her. regner vel med at du har sett noen av dem.
Svar med sitat
Gammel 23-05-2010, 23:29   #3
Reptilfreak

bendick2112 sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 2,233
Standard

Syntes madhouse var relativ ekkel når jeg så den, var vell bare 10 år gammel men alikevel, verdt å se!
Freddy krueger seriene er jo verdt å se, og halloween, finnes jo nesten bare dårlige skrekkfilmer nå for tiden, så må jo se de med noen år bak seg (the shining er jo et eksempel, men den regner jeg med at du har sett).
Svar med sitat
Gammel 23-05-2010, 23:47   #4
Reptilfreak

fanden sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Meldinger: 347
Standard

teletubbies
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 23-05-2010, 23:52   #5
Reptilfreak

shelob sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
Meldinger: 1,651
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard

the orphanage
shelob er offline  
Svar med sitat
Gammel 24-05-2010, 00:20   #6
Reptilfreak

Thommas88 sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Sted: Fredrikstad
Alder: 23
Meldinger: 227
Standard

"the orphanage" er ikke den fransk ? altså de snakker fransk under hele filmen ? Jobb kamerat av meg nevnte den for 2-3 år siden i allefall å da var den fransk, men kanskje de har lagd en eng versjon
Thommas88 er offline  
Svar med sitat
Gammel 24-05-2010, 00:58   #7
Reptilfreak
Admin

Frogger sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 4,310
Blog Entries: 4
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av fanden Vis post
teletubbies
Definitift teletubbies, ren og skjær ondskap.. Drømmehagen er forøvrig også ganske skummel.
Frogger er offline  
Svar med sitat
Gammel 24-05-2010, 01:21   #8
Reptilfreak

alfaromeogirl sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
Meldinger: 770
Blog Entries: 2
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Thommas88 Vis post
"the orphanage" er ikke den fransk ? altså de snakker fransk under hele filmen ? Jobb kamerat av meg nevnte den for 2-3 år siden i allefall å da var den fransk, men kanskje de har lagd en eng versjon
Er vel spansk, så den for en stund tilbake. Skremmende (bra) film, du kan jo bare tekste den til engelsk eller norsk da, hvis du ikke er så god på flytende spansk

Ser det er flere her inne som anbefaler barneTV, er det så mange foreldre her inne som ikke klarer å se på tv med barna uten å bli skremte? ^^
Svar med sitat
Gammel 24-05-2010, 08:13   #9
Reptilfreak

Medlem siden: Dec 2008
Meldinger: 795
Standard

Sitat:

Ser det er flere her inne som anbefaler barneTV, er det så mange foreldre her inne som ikke klarer å se på tv med barna uten å bli skremte? ^^
Jeg blir skikkelig skremt hver gang jeg svinger innom barnetv nå. Makan til møl!!!! Det er ikke rart unga blir rare når de ser såkalt "pedagogisk riktig" barnetv.
Teletubbies var totalforbudt på min tv da datteren min var liten. Jeg kjøpte hele Astri Lindgren serien og Anne cath Vesltli sine filmer og satte på en halvtime hver dag istedenfor.

Av skrekkfilmer må jeg støtte opp om The shining. Men en annen film som er bra er "the eye" IKKE den anerikanske versjonen. Men den orginale på asiatisk. (tror den er kinesisk)
Lailande er offline  
Svar med sitat
Gammel 24-05-2010, 11:11   #10
Reptilfreak

Undead sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Meldinger: 44
Standard

Er ikke ofte jeg ser så skumle filmer da. Så er nok ikke den skumleste men må si jeg liker prom night One missed call er jo og grei, men jeg blir så lett påvirka at jeg var sånn halveis paranoid etter å ha sett den. Quarantine har jeg ikke sett, men kanskje noe for deg. Eller skulle egentlig se den med noen venner men det ble til jeg hadde en pute foran tryne i en og en halv time heller, lydene var og skumle da!

Syns egentlig de gamle horror filmene er de som er best^^ Silver bullet, the howling, nightmare on elm street, werewolf of london osv.
Undead er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 11:09.