| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2009
Sted: Fredrikstad
Alder: 23
|
BYGGE PC!! Elsker det. Ryddighet. Dingser. LUVE IT!
Men det er nå 3 år siden sist jeg kjøpte meg pc så det er på tide å oppgradere litt igjen så jeg bestemte meg for å begynne med noen deler. Først så var det Selve kabinette. ![]() Obsidian 800. Lyst på denne lenge nå! Så var det 2 deler til i dag ![]() PSU å hovedkort. Så fikk jeg montert det første men skjermkortet skal tilbake da. Defekt. yeey men da bruker jeg den gammle imens jeg venter på Prossesor,ram,Cpu kjøler,Dvdrom å 3 vifter.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Caffeinism
Admin
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Buskerud
Alder: 28
|
Pent kabinett
![]() Digg med hot swap brønnene i forkant. Blir det vannkjøling i dette ? Mvh Robin
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Ja har lyst på det men er ikke så sikkert på hvordan man gjør det med skjermkort da. Skal ha H50 kjøleren på CPU å det er jo "vannkjøling" men har lyst til å få vekk viftene en gang for alle å slutte å bruke dust off spray.
Men det er iallefall NOK av plass til det |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Caffeinism
Admin
|
Har lyst til å gjøre sånn jeg
![]() Custom PCs by Puget Systems; Mineral Oil Submerged Computer ![]() I love my computer you make me feel alright every waking hour and every lonely night I love my computer for all you give to me predictable errors and no identity and it's never been quite so easy I've never been quite so happy - Bad Religion
Who here has telekinesis? Raise my hand! Sist endret av _Nagash_; 23-04-2010 kl 09:45. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
hahaha søtt gjort! Kanskje jeg ville ha godt Psu utenfor da men xD
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Caffeinism
Admin
|
Sitat:
Mvh Robin
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
SSD. Ja har lyst men er dyrt men øker jo div drastisk da! Men har hørt at farten synker desto mer som er på den og at den skriver på samme sted heletiden som os disk uten at jeg husker vilket problem det skulle føre. Men en 1000-1200 kr til SSD tror jeg at jeg skal spandere på meg selv. Men prøver å fixe et problem med pcen jeg har nå da. Meg Igjen. BSOD - Forum - Diskusjon.no
Men ang SSD så står det jo Dataoverføringshastighet 300 MBps (ekstern) Intern datahastighet 220 MBps (les) / 180 MBps (skriv) Bufferstørrelse 128 MB Og 3.5 intern Dataoverføringshastighet 300 MBps (ekstern) Intern datahastighet 111 MBps Bufferstørrelse 64 MB Blir jo dobbelt så raskt men SSD 64GB 1.395,- å da er det 7% avslag som jeg så på denne og på 3.5 så betaler man 650,- kr for 1TB så prisen er jo snill. Men blir en nå tenker jeg å fler senere når det er litt større plass å litt mindre kr. Hotswap jo xD Ser ikke så mye til de diskene da. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Ferdig så skal den bestå av
ASUS Maximus III Formula, P55 Corsair HX 750W PSU Corsair Obsidian 800D Big Tower Sort XFX Radeon HD 5870 1GB GDDR5 Corsair SSD Preformance P64 2,5" 64GB Corsair H50 Hydro Series CPU Kjøler Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL8 Intel Core™ i7 Quad Processor i7-860 Quad Core, 2.80Ghz 2xSony NEC Optiarc DVD±RW burner AD-7240S DVDRW 24x, DL, RAM, SATA, Bulk, Black Men jeg har Kabinett, skjermkort, Psu og Hovedkort nå. Venter bare på neste lønning xD |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
YouTube- My Gaming Rig
YouTube- My Gaming rig / room De har kanskje noe likt på seg men er en liten visning av the "stuff" |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Salmonella-smitte til andre dyr? | CamStatic | Helse og sykdommer hos reptiler | 9 | 23-04-2009 22:47 |
| Hav- og andre skilpadder | inger | Skilpadder | 0 | 04-11-2007 22:40 |
| noen andre med snappere? | skorpman | Skilpadder | 7 | 22-04-2007 08:15 |
| andre geckoarter? | anarkist | Gekkoer | 11 | 15-01-2007 21:21 |