| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Leste nettopp denne artikkelen på vg.no
Svane senket med lodd rundt halsen - VG Nett om Dyrene Å HERREGUD SIER JEG BARE! Fatter ikke hva som kan drive folk til og gjøre noe sånnt!?!? Svaner som er en av de fineste fuglene her i landet (Syntes jeg) skal lide sånn? Det er noe av det mest groteske jeg har lest når det gjelder norske fugler. Senke ei uskyldig svane (akkurat det vet jeg ikke men anyway) med et lodd på 13,4 kilo rundt halsen er jo bare... Åååh, finner ikke ord på det. Håper den som har gjort det blir funnet, kanskje teste om det er en heks/trolmann? På måten de gjorde i gamle dager. Binder hendene og føttene på vedkommende og hiver han på sjøen. Flyter= Trollmann/ heks, synker= ja, da var ihvertfall ikke det
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Østlandet
Alder: 25
|
Er det for H****** mulig!!???
Død over den som har gjort det der!! Kan få igjen med akkurat samme mynt!! Så pene og yndige svaner er! Og de er jo fredet også! Jeg blir kvalm og sint av sånn mennesklig oppførsel!!!
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Fytt i rakker`n
Slike kongelige vakkre fugler, Hadde jeg sett noe slikt, så hadde d blitt andmeldelse fra min side, itillegg å springe uti med buksa og skoa på for å redd`n ![]() Håper d finnes vitner der ute, |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Sted: Østlandet
Alder: 25
|
Hørte om det på nyhetene i stad.. og lokalbefolkningen har startet etterforskning.
![]() De skal ha tak i dyremishandleren! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Sted: Akershus
|
Har visst også vært snakk om to svaner som har blitt skutt med hagle, men vet ikke om det var i forbindelse med dette.. Stakkars dyr
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
DYREBESKYTTELSEN - Slik mishandles dyrene Det er SYKT! Dette er folk som burde blitt slått HARDT ned på!!
Dette her er "mennesker" det ikke er håp for uansett..
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2009
Sted: Fredrikstad
Alder: 23
|
Lurer på hva man tenker på i det man prøver å fange en svane. Og når man har tak i den. SERLIG når man knyter et tau rundt halsen og når man senere setter på loddet. Lurer på hvorfor ikke noe av dette fikk person til å snu å drite i det. Jeg mener det er mye bry i å få tak i en svane så da skal du rett og slett like dette, er ikke noe annet alternativ. Skyte så dør den hvertfall der å da å aner ikke mer men tenk den kjemper for livet i det den drukner. Skulle tatt å skutt beina på person som hadde gjort dette med hagle og latt dem amputere de.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
mennesker er verdens verste skapning!
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Det kommer helt an på hvor langt unna man står når man skyter. Så vidt jeg vet, så sprer hagleskudd seg, og desto lengre avstand, desto mer sprer splintene seg. Er man nært målet, er det jo greit.. Er man ikke det, så kan man påføre en god del smerter for offeret før det etter en stund dør.
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Alder: 23
|
Jeg syns det har vært veldig mye av dette i det siste..
Er jo ikke så lenge siden de gutta kasta denne bikkja over en bru?? Og de to som dro ned i Australia og skøyt både det ene og det andre. Hvor ble det av respekten for alle levende vesner? Jeg blir fysisk dårlig av å lese om sånt, så kan ikke gå inn på linken engang i frykt for at det skal være bilder av den stakkars svanen. Hvordan kan et menneske da få seg til å gjøre dette da? Som Thommas88 sa, så hadde dem nok av tid til å ombestemme seg, men gjennomførte det likevel.. Pur ondskap!!
|
![]() |
| Emner |
| halsen, lodd, rundt, senket, svane |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| til folk som har hatt hjerte i halsen | madsarn89 | Småprat | 0 | 22-12-2009 23:54 |
| Blod rundt kloakken!! :( | CamStatic | Boa og pyton | 13 | 29-08-2008 03:21 |
| Hvit "guffe" rundt munnen? | abarth | Taranteller | 46 | 13-04-2007 23:14 |
| svart rundt munnen! | EirikAK | Knelere | 8 | 15-12-2006 14:22 |