| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Da er man endelig tilbake i hobbyen..!! Ikke helt riktignok, men jeg har holdt av diverse t's som kommer rennene inn dørene i løpet av ukene framover! Siden det er varmt igjen i været.
kan virkelig ikke vente! Akkurat nå har jeg bare en firbeint gutt midt i trassaldern, men han er søtest i verden Planen er utstilling, lydighet, agility og lure coursing (form for hundeløp/jakt). han er 3 mnd, og helt bajas! Merker godt at han er en Basenji (afrikansk urhund).. Valpeshow 1 mai! ![]() ![]()
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
Takktakk
Ja de er jo oftes i rød, jeg liker de best i svart jeg
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
|
Hehe.. Svarte hår matcher bedre alt enn oransje/rødbrune gjør og. Har to oransje hunder og en sort, ser ikke de sorte hårene på alle de sorte plaggene. Men de oransje derimot.. o.O
Koselig med flere aktive medlemmer her inne. Jeg er jo innom alt for mange ganger hver dag og ser på alle andres flotte dyr, har sett en del til kommentarer fra deg i eldre tråder. Så morsomt å se et gjenkjennelig brukernavn her ^^, Nydelig liten valp det der da
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Jeg var vel over gjennomsnittet aktiv før, til froggers fortvilelse ? hahaha.
Neida, men trengte en pause fra alt en stund, men nå er jeg back on track! Flytta tilbake til Østlandet tilogmed. Han her røyter minimalt, så slipper hår heldigvis
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Kan ikke holde deg unna så alfor lenge nei
Skjønner jeg godt
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Velkommen tilbake, og for en nydelig hund!
Husker jeg var og sniffet litt på basenji da jeg var 12, og så endte vi opp med jack russell terrier istedet. ![]() Men lure-coursing? Får de vært med på det? Trodde lure-coursing kun var for mynder i gruppe 10, samt podenco rasene, etnahund og faraohund.
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
De får ikke starte enda, men det jobbes med slik at de kan starte på løp ![]() Vel, haha!
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Miroxx - 18år! | Viridovipera | Småprat | 18 | 19-02-2009 21:23 |