| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Oslo
|
Beannacht Lá Fhéile Pádraig!
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 26
|
Beannacht!!
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
.Sinne Fianna Fáil
A tá fé gheall ag Éirinn, buion dár slua Thar toinn do ráinig chugainn, Fé mhóid bheith saor. Sean tír ár sinsir feasta Ní fhagfar fé'n tiorán ná fé'n tráil Anocht a théam sa bhearna bhaoil, Le gean ar Ghaeil chun báis nó saoil Le guna screach fé lámhach na bpiléar Seo libh canaídh Amhrán na bhFiann. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
har me blitt irer her som feire st.patricksday er samme som valentines day og halloween de har ikkje någe i det heila tatt i norge å gjør men for at me ska bruka mer penger
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Jeg er ire.. Så jeg beklager at du ikke syns jeg har noe her å gjøre, men det er faktisk ikke opp til deg.
Tenkte jeg skulle sende ut en hilsen til potensielle med-irer. Hvis det plager deg så fryktelig, så finn en annen tråd, og hold kjeft. En helt annen sak, er det at St.Patricks day er ikke en dag hvor man bruker penger og sender kort, det handler om å være sammen med familien og ferie Irland. Ikke snakk så høyt om ting du åpenbart ikke veit noe som helst om. Pog Mo Thoin |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Synes slikt bare er hyggelig jeg, selv om jeg ikke deltar i verken halloween eller thanksgiving
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 26
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Merry Christmas & A Happy New Year from The Scorpion Files | Parabuthus | Skorpioner | 1 | 24-12-2009 14:08 |
| Your Happy Healthy Pet - Turtle, Leopard Gecko, Bearded Dragon | Kahuna | Litteratur | 2 | 09-06-2009 21:33 |
| Happy nidhogg | nidhogg | Gekkoer | 14 | 22-05-2008 15:53 |
| Stolt nybegynner :happy: | Jonas | Taranteller | 25 | 12-03-2008 15:43 |