| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Hadeland, Oppland
|
Hallo, folka
Tenkte jeg bare skulle si ifra at jeg reiser bort og blir borte en uke, da vi skal til Tenerife. Skal feire at min mor ble 50 i februar, min stefar fyller 54 den 18.03, og jeg fylte 19 den 07.03. Skriver dette for å si at slangen min kommer til å ha det bra: Jeg har fått en "barnevakt" den uka jeg er borte Han er medlem på dette forumet, og regner med at han sier ifra hvis han vil være nevnt. Avreisen er 21.03.2010, og kommer tilbake akkurat i tide til å gå glipp av OZE Men uansett, skal legge ut bilder hvis jeg får tatt bilde av noe nevneverdig nede på vulkanøya ![]() Vil gi en stor takk i offentlighet for at du tar på deg bryet med å passe på slangen Takk skal du ha Har sagt det før, men du skal vite at om du noen gang trenger hjelp med dyrepass, så er det bare å si ifra, så skal jeg stille opp, så fremt jeg har mulighet til det Veldig bra at du tok på deg ansvaret. Hadde det ikke vært for deg, så hadde slangen måttet være hos ei dame jeg kjenner på Grindvoll, som er litt halvredd for den og som ikke veit helt hvordan den skal stelles. Skikkelig stort at du tar på deg ansvaret takk, kompis Dukker opp på fredag 19.03.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
...spennende
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
skal heller komme meg til den neste messa mot høsten en eller annen gang
selv om det er surt å gå glipp av OZE nå også
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
glemte helt av denne tråden. som noen sikkert har sett, er jeg tilbake. og det ser ut som om jeg har begynt på mitt eget hamskifte når jeg ser på ryggen, panna, øra og nesa. hehe. ikke solbrent, men solsvidd. hehe. fant ikke noe nevneverdig av dyr der nede, da, bortsett fra noen kakerlakker om natten og ei øgle i Jungle Park der nede. broren min tok bilder av den, så skal se om jeg får den så jeg får lagt ut og identifisert. kanskje 30 cm lang, gråaktig med svakt mønster. så ut som ei forvokst firfisle.
uansett, hentet slangen min på mandag, nyskiftet og pen. har visst hatt det greit. han som passet på den var overrasket over at den spiste mens den var i hamskift. matvrak x] uansett, tusen takk for hjelpa, kammerat. satte stor pris på at en med erfaring kunne passe på den mens jeg var borte ![]() fikk også høre at jeg mater den med for stor mat, den har strekkmerker, og har kunnet sprekke musene jeg har gitt er jo mindre enn slangens tykkeste punkt, så trodde det var greit takk for at du sa ifra om det, før han sa *POFF!*synd jeg gikk glipp av vårens OZE, men jeg kommer sterkere tilbake til høsten hørte forresten at det var lite valuta for penga i år
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Sitat:
![]() Ja, det er det litt delte meninger om men jeg syntes det var det. Får håpe de kommer sterkere tilbake til høsten, men da tviler jeg på at jeg tar turen
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
ja, får håpe de kanskje kan ha noen småting å gjøre på messa, og ikke bare se. det er en loddtrekning, hva så? det må da være mulig å finne på mer? hadde vært en forbedring om de kanskje satte frem terrarier med skorpioner, taranteller og skolopendere, samt mulige andre jegere, som rovteger av forskjellige slag, så kunne de matet dem. bare det hadde jo litt gitt litt mer show og forbedring.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Noen som reiser fra Trondheim til Oslo? | CamStatic | Småprat | 8 | 28-02-2009 17:01 |
| Takk for meg! | P1eR | Medlemmene | 7 | 17-02-2007 17:09 |
| Da reiser jeg | Repti_queen | Medlemmene | 9 | 26-06-2006 06:27 |