| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack (1) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
|
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Heisann
![]() Sitter her og skal hjelpe noen å formatere fra XP til Windows 7, men den jeg skal hjelpe er avhengig av å kunne bruke den mailen han har i outlook express, også i windows 7, men windows 7 har utelatt outlook express, så hvordan kan han fortsette å bruke den? Oppgradere er ikke akkurat det mest aktuelle, da pc'en er ganske stappfull av virus i tillegg. Jeg finner masse om hvordan man kan overføre meldingene fra expressen til windows live mail, men ikke noe om man kan bruke samme mailadresse, for det er nettopp det han er avhengig av. Noen forslag? Formatere og slike ting er helt greit, ganske morsomt igrunn, men akkurat dette sliter jeg litt med
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Mja.. Så vidt jeg vet er det kun windows live mail som er gratis epost-klient fra MS for tiden.
Outlook følger dog med i de fleste office-pakker. Mener det skal være en "export account"-funksjon, uten at jeg skal si det for sikkert. Hvis ikke får du bare bruke penn og papir ![]() EDIT Et lite google-søk: http://www.webmasterworld.com/forum10/6153.htm
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Takker, det hjalp masse =D
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: http://www.reptilfreaks.no/forum/smaprat/14593-outlook-express-adresse-fra-xp-til-windows-7-hjelp.html
|
||||
| Skrevet av | For | Type | Dato | |
| windows live movie maker 2011 offline - ITpro.no: Guide: Installere Live Messenger via GPO | This thread | Refback | 16-05-2011 01:22 | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Windows Movie Maker! | Gibbs | Småprat | 6 | 01-12-2008 16:20 |
| Gratis Photoshop Express på nett | _Nagash_ | Fotoforum | 1 | 28-03-2008 21:47 |
| Hvordan finne en tapt msn-adresse og navn på eieren. | duefjes | Småprat | 9 | 18-11-2007 21:08 |
| Hjelp!!! Jeg trenger seriøst hjelp nå! | Chibi | Snoker | 12 | 15-03-2007 00:30 |
| Adresse til mattilsynet | MOLOK2 | Øgler | 5 | 05-04-2006 14:44 |