| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2008
Sted: bergen/askøy
Alder: 24
|
jeg har en @snacksy.com mailadresse.. men er en stund siden jeg har vært innpå der nå.. og nå finner jeg ikke den internettsiden jeg må logge på for å lese mailen.. har en mail som jeg må få tak i.. men ser jo ut som et tapt prosjekt:/
her er noen av de adressene som de hadde der.. om noen husker de![]() slempike.com mammadalt.com tulling.com snacksy.com kardemommeby.com
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Er det samme som hun fikk svar på her?
E-mailer - mote.no Her er siden hun fikk anbefalt, som jeg tror er den du leter etter ^^, http://www.webhuset.no/gratis-epost/
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
fant det jeg også
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Åja.. Også jeg som trodde jeg var SÅ flink. Jaja, da vet jeg ikke. Der sluttet mine Google-skillz ^^,
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Start.no legger ned tjenesten sin.. så isåfall er det bare å skaffe seg en google/gmail addresse fortere enn toget.
E-posttjenester - Norske e-posttjenester legges ned - digi.no : Tele/Kommunikasjon |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
finner ikke en måte å logge inn med denne e-posten på start sine hjemmesider heller..
har ny e-post, men har noe på denne e-posten som jeg vil ta vare på.. men no kommer jeg meg jaggu ikke inn dit
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
nei, var ikke det heller gitt:/ utrolig irriterenes..
jeg glemmer alltid slike ting
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Kommentarer til " Tykkhalet gekko eller bjeffegekko - Underwoodisaurus milii" | Roland | Kommentarer til faktaarkene | 1 | 24-02-2010 11:11 |
| Er det noen reptiler som er "mer" ulovlig enn andre | Cyanide | Øgler | 19 | 08-06-2009 12:31 |
| Aleksander Rybak "fairytale" vant eurovisjon song contest!!! | bernie95 | Småprat | 38 | 20-05-2009 07:57 |
| Nytt tema på skolen, trenge r modeller med "guts" | Chibi | Fotoforum | 4 | 05-11-2008 18:28 |
| noen tips om hvordan "fange" min tella? | Juliette | Taranteller | 17 | 03-02-2008 18:59 |