| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Feb 2010
Alder: 43
|
Heisann
Jeg har et litt rart spørsmål, jeg driver med biltrial og kjører en type bil som kalles spidere. Disse bilene har ofte navn, eks. Yellow Spider. Tidligere har bilen min hatt navn etter hovedsponsor, men vil nå gi bilen et skikkelig edderkoppnavn... kanskje noe latinsk... eller kanskje ikke... Kan noen hjelpe meg med noen tøffe forslag til fengende edderkoppnavn som hadde passet på denne: http://www.pirate4x4.no/forum/attach...4&d=1257799288 Kan gjerne premiere til den som klarer å komme med et tips som brukes.. Håper på hjelp kjapt... så har dere et tøft navn som kunne passe til dette og er edderkopprelatert så er det bare å la ideene strømme... ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
|
Artig initiativ
![]() Jeg slenger meg på med en som står høyt på min ønskeliste for tiden: Megaphobema robustum ...altså "The Columbian Giant Tarantula" Jon Fauskaris har følgende å si om denne: Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Trenger hjelp! | Christoffer | Knelere | 2 | 30-08-2008 21:54 |
| trenger hjelp med boa!! | tinahen | Boa og pyton | 7 | 09-05-2008 16:23 |
| trenger du hjelp si i fra | madsarn89 | Prosjektplaner | 8 | 31-01-2008 00:42 |
| Hjelp!!! Jeg trenger seriøst hjelp nå! | Chibi | Snoker | 12 | 15-03-2007 00:30 |
| trenger hjelp!!! | alexander | Snoker | 2 | 16-07-2005 18:01 |