| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Sitter oppe fordi jeg ikke får sove.. Tenkte da at jeg skulle stikke innom reptilfreaks for å se om det var no nytt.. Ser da at det er fler enn meg som er tidlig/sent oppe. Og har sett det ved andre anledninger at folk henger her om natta
Hva er grunnen til at dere er oppe på denne tiden?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Hehe var visst ikke så mange natteravner her
![]() Men men, jeg er våken nå og sjekker bare RF en liten tur før jeg skal på skolen
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Jeg sitter også alltid på RF om natten ^^, Jeg er vel B menneske på min hals, og våkner ikke skikkelig før på kvelden. Pleier å sitte oppe om natten uansett, det er da jeg er mest kreativ. Ser på serier med typen, sitter og spiller eller jobber på Pc'en og Macen, hører på musikk eller kjører og kjøper nattmat. Er heldig og har en kjæreste som er nøyaktig lik, så vi lever som nattedyr. ^^,
Ble litt forvirret av overskriften, tenkte det var noen som skulle samle folk til å gå natteravn
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
|
Det er faktisk første gang på 2 uker jeg er våken på denne tiden av døgnet (omtrent). haha.
Jobber skift, ofte nattevakt. Så stort sett oppe på natta. Trives best våken da^^
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Huska ikke at det var sånne folk som gikk ute å passa på om natta, bare huska ordet.
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Jeg jobber skift, og begynner mellom 4 og 7 om morgenen. Derfor er jeg innom når jeg spiser frokost. Mellom halv fire og 7 på morgenen. Og i helgene er jeg på tidlig fordi jeg er et utpreget A menneske.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
det skjer som regel mer på natten enn om dagen, men etter lange dager med jobb så er det ikke alltid jeg klarer å holde meg oppe etter midnatt.
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
|
Sitat:
Ser det for meg, unge gutter i full fyllakrig som slutter i sekundet de stirrer ned i gapet på en krokodille i bånd X) Uff, jeg er nok lit overtrøtt her nå.
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat: