| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Oslo
|
Dette er et program hvor du kan legge inn informasjon om alle dine eksotiske dyr!
I dette programmet kan du legge inn informasjon om siste mating, felling og parring og mye mer. Det er sikkert mange som vet om dette programmet, men jeg tenkte jeg kunne dele det allikevel. Etter hva jeg har skjønt er hobbien me deksotiske dyr veldig vanedannende, så det kan være lurt å laste ned og legge inn dyra dine, selvom du bare har ett eller to, for det blir sikkert fler etterhvert ![]() Linken under er en direkte link til nedlastningen - så det kommer opp en nedlastiningsboks når du trykker på den. http://www.redrunesoftware.vivaciti....dv2.0Setup.msi Sist endret av Jabbe; 10-02-2010 kl 02:23. Begrunnelse: Flyttet til småprat |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: hønefoss :P
Alder: 23
|
virker ikke på vista . tydelig vis .
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
-
Admin
Medlem siden: Apr 2004
|
Virker fint i Windows 7, og skal fungere i Vista også. Kanskje du mangler .Net framework 3.5 eller .Net service pack 1? Står oppført som krav på nedlastingssiden. Du kan også forsøke å kjøre programmet i kompatibilitetsmodus (høyreklikk på "ExoticKeepersRecord.exe" -> Egenskaper -> Kompatibilitet -> Kompatibilitetsmodus -> Windows XP)
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Joda, jeg kjørte det på vista i 1,5 år.. Nå kjører jeg det på Windows 7..
Har du prøvd og åpne det ved å høyreklikke på ikonet og trykke "kjør som administrator"? Det måtte jeg gjøre innimellom. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
får opp kan ikke åpne denne installasjonspakken,kontroller at pakken finnes og at du har tilgang til den.eller kontakt programvareleverandøren for og bekrefte at dette er en gyldig windows intillings pakke. jeg har ikke satt meg inn i vistaen . så vis noen kan hjelpe hadde det vært fint
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Da har du nok ikke .Net framework 3.5 eller .Net service pack 1.. Oppdater pcen din, og prøv igjen =)
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
.Net framework 3.5 eller .Net service pack 1 har faktisk begge to
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Hmm.. Merkelig.. Har du antivirus, som Norton eller noe? De blokkerer ofte det meste.. Eller hvis du har forhåndskonfigurerte sikkerthetsinnstillinger fra windows, så er brannmuren din garantert overfølsøm.. Jeg mener, Vista blokkerer til og med seg selv fra tid til annen
Prøv og skru av brannmur, og sjekk om det virker.. Hvis ikke, ta også send meg en PM, så roter vi ike til hele tråden
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Er dette noe av det samme som Vyper Reptiler Treacking system?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Ja, det er det, bare at EKR har også forhåndslagret artsnavn på andre eksotiske dyr enn reptiler =)
Pluss at det er freeware =) |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Exotic Keeper´s Record - Flott Program | Eggy | Startgropen | 14 | 30-06-2009 19:53 |