| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 21
|
Blir litt feil å legge den på reptiltreff ;P
Lurte vel egentlig bare om jeg kunne komme til å treffe på noen gamle kjente reptilfreaks i Utrecht under TE ? Sinnsyyyk line-up ;P Gleder meg som en unge i hvertfall ![]() www.trance-energy.com MAIN STAGE Above & Beyond Markus Schulz Sander van Doorn Gareth Emery Simon Patterson & Sean Tyas BT Nic Chagall HIGH CONTRAST INVITES IN CHARGE RECORDS Marco V Special guest: Cosmic Gate Andy Moor Richard Durand Sied van Riel Jochen Miller Cliff Coenraad HARD STAGE Scot Project Kamui Proteus Dave 202 Artento Divini & Fausto Ernesto vs Bastian Mark Sherry Alex Kidd FUTURE STAGE W&W Dash Berlin Daniel Wanrooy Super8 & Tab Ferry Tayle Daniel Kandi Arnej
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
Fryktelig tvilsomt om du finner meg der ihvertall.. i så tilfelle er jeg bundet fast og full av Rohypnol
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
Hahaha
Det holdes i Utrecht, en plass ikke så langt fra Amsterdam
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
|
Åja, ok. Nei da er det absolutt ikke aktuelt for meg. Men du får ha god tur, og alle andre her inne som evt. drar
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
heheh, ja blir bare fra lørdag til søndag denne gangen, skal nedover en uke rundt sensation i juli uansett ;P
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
|
syk lineup, hadde vært stort å dratt dit
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
jeg har faktisk ikke hørt om en eneste av de artistene der, men party blir det vel uansett
mvh, Viridovipera Member of: -Miroxx fanclub- og -Kverulantene- Sist endret av Viridovipera; 31-01-2010 kl 19:47. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
Sitat:
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Huff og huff
![]() Kan jeg foreslå noe à la . aganfest 2010 :::: Trailer :. som kur for de forvirrede sjelene som tror at trance (eller hva nå disse sjangrene kalles) er musikk? Kun ordentlig metal kan blåse vrangforestillingene ut av hodene på slike ødelagte individer. Trance er nesten verre enn selv retards attempting poetry...(Ment som en spøk, så om jeg tråkker på noens tær får jeg bare beklage )
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Sør-Afrika, Namibia og Botswana 2010 | Erlend D Bertelsen | Reisebrev | 30 | 06-04-2011 10:43 |
| Sør-Afrika 2009 - 2010 | Eggy | Reisebrev | 29 | 21-01-2010 00:15 |
| Hva kommer du til å kjøpe neste år, 2010 | ilder-lady | Småprat | 29 | 24-12-2009 08:29 |