| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2009
Sted: Fredrikstad
Alder: 23
|
Vet ikke om det er fler her inne som spiller noe av de konsolene eller pc men tenkte hvis folk har lyst til å spille online sammen over en av de 3 forskjellige mulighetene så kan man jo skrive ned sitt ingame nick her. Evnt hvilke spill man spiller som man kan ha andre nick
Playstation Network : Thommas88 (gjelder alle spill hvis jeg ikke tar feil. Windows live games : Thommas88 der også eller mail som er Thommas88@live.no Spiller mye GTA IV(ps3 og Pc) å kommer til å spille MYYYE Gran Turismo 5! Bare å adde til venn. Spiller ikke så mye online på pc for laster jo ned spilla for det meste, å har ikke egen serial til å spille på nett. Men hvis dere annbefaler et spill så kan jeg jo vurdere å kjøpe. Håper dette kanskje slår ann. Gave it a try anyways. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Og jeg heter Lailande på xboks live.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
It's the invation of the xbox live
Kaller meg alltid "Devilizer" eller "DevilizerHimself" når jeg spiller online ![]() Dog har jeg ikke xbox. Viva la PlayStation
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
XBL: Sim3ntp
Xbox'en er på reprasjon i Tyskland nå da siden jeg fikk noen røde ringer( (Evt Pure)
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Spiller vel ingen rolle, men jeg heter visst "AlfaRomeoGirl" på xbox-live. Heter forsovidt alfaromeogirl de fleste steder, inkludert steam.
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Går mest i CS 1.6 her
Steam navn er Roflmaouid
|
|
|
#9 |
|
Junior Member
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Stavanger
Alder: 30
|
Går i litt tekken, BF men more to come osv osv.. Add så kanskje me hooke opp å spele... Nick- kugfjes (PS3seff )
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Alder: 21
|
Xbox360 offc !
Gamertag; Live Sponnich Går mye i Borderlands, Battlefield:Bad Company, Call of Duty: Modern Warfare2, Call of Duty: World at War (av online multiplayer games ^^) |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |