| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Far east
Alder: 22
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Mannfolk er en enkel rase...
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
Bimboer er fete! Hva definerer du som bimbo frogs? Jeg er ikke helt sikker på om jeg faller under den kategorien
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: www.Repti.net/norge
|
En intern spøk mellom Frogger og RQ, der han sikter til at RQ er litt enklere i pappen enn gjennomsnittsmenneske og at hun glir gjennom livets små og store problemer på bakgrunn av sine attributter og "jeg er en uskyldig liten jente sjarm".. Det ordner seg alltids for søte små piker - og RQ vet å utnytte det..
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Sitat:
Men tilbake til tråden; politiet må vel bruke en del ressurser på slike hjemmebesøk. I de tilfellene de kommer pga. tips om mulig reptilhold, ikke narkotika eller andre grunner, må de da spare både tid og penger dersom positivlisten blir lovlig? Kanskje de kunne brukt noe av ressursene på å oppklare noen av de alt for mange voldtektsakene spesielt her i Oslo..
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
|
Sitat:
![]() Forresten har du ligget på latsiden på fornÆrmelsene Frogger, det gjelder deg og Karl, lite liv. er det vinterdepresjonene? Men det ble vel kanskje litt for mye offtopic. Jeg er helt enig med deg Alfaromeo, men nå er det vel faktisk slik at de bruker generelt lite ressurer på det og sjeldent med mindre de må. Det merkeligste er jo at når de først rykker ut, eller når de lar falken rykke ut bare for en liten skjeggis så kommer dem jo med de overdimensjonert e slangekrokene som om det var fanden selv de skulle sloss med..staute karar.
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: www.Repti.net/norge
|
Veel.. Det er mye morsommere å fornærme deg offentlig, så vi har begynt med det istedenfor ;p Dessuten gikk det jo litt hardt for seg på vår kjære gruppe, og jeg har vel knapt sett Jabbe etter den siste episoden. Noen som vet om det fortsatt er liv i han?
Off topic ja, men moderator Frosken rullet igang, så han får skylde på seg selv ![]() Forøvrig helt enig i at voldtektssaker (som et godt eksempel) burde legges mer ressurser i.. og at reptilsaker glatt bør oversees
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Den store bilde Tråden :D | Eggy | Andre insekter | 17 | 03-11-2008 11:33 |
| Splittet fra Reptilfreaks et puseforum? | Androctonus | Småprat | 21 | 04-10-2008 13:46 |
| politiet på døren | myraas | Lover og regler | 52 | 21-02-2007 12:38 |
| Den dagen politiet kom på‚ døra | leo | Media | 2 | 25-04-2004 15:00 |