| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Hadeland, Oppland
|
har funnet en del interessante bilder omkring på nettet som både har fått meg til å smile og til å bli nesten sjokkert. tenkte jeg kanskje skulle dele noen av dem med dere
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Fant dette søte
![]() Edit: La inn bildet i steden for link. Jeg n00bet.
ALT blir bedre med sjokolade! Sist endret av alfaromeogirl; 17-01-2010 kl 23:46. Begrunnelse: n00bet |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
kom ikke opp noe annet der enn at det ikke var lov til å kopiere ;P var den siktet til meg, eller...?
Roaches have a meaning of life: Being food for tarantulas. Sist endret av Rawhin; 17-01-2010 kl 23:42. Begrunnelse: gramatisk feil |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Hehe.. Men jeg har ikke lagret det, og når jeg går inn på siden nå så får jeg bare opp bildet du fikk opp. Haha.
Men om man googler "Australian green tree frog" og ser på bildesøket, er det to frosker som klemmer ^^,
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
var et til, men det fikk jeg ikke lasta opp. var en liten guttunge, kanskje 2 år, som satt i et badekar med en 3-4 meter lang pytonslange. han holdt hodet til slangen i hånda og skrubbet den med en skrubb ;P skulle lastet opp det også, men gikk ikke. tydeligvis noe med bildefila, at ikke alle typer kan lastes opp.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Jeg må bare lure litt til jeg :) | Mariemor | Taranteller | 4 | 30-12-2009 03:56 |
| Bare litt bilder av litt kryp <3 | CamStatic | Mine Herptiler | 51 | 27-09-2009 10:28 |
| bare lurer litt | Trude | Taranteller | 9 | 29-03-2006 17:50 |
| Må bare få ut litt glede :D | Chixz | Andre insekter | 12 | 06-01-2006 12:32 |
| smugle litt . bare litt . | dennis-- | Småprat | 2 | 08-07-2005 10:22 |