| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2007
Sted: hønefoss :P
Alder: 23
|
noen som vet om det er noen dyrebutikker ved svenskegrensa?
og hvem butikk som anbefales. ang utstyr og . for.(kakkelakker, frosen mus,rotter) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2009
Sted: Vest- Agder/ Møre og Romsdal
|
har selv kun vært inne på akvariebutikken i strømstad, den er helt grei men syntes ikke at de beholder leo'ser forsvarlig, de hadde terras uten fuktboks og når man så at det var store ham flak som satt fast på leo'en og terra'ene var sikkert 25x25x25...
Men av utstyr så kjøpte jeg sirisser.. Var 2 svenske kroner stykk så det blir vell ca 1.5 norske.. De hadde også noe exo terra utstyr og noen røtter samt det meste til akvarier..
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
|
De to dyrebutikkene jeg har mest erfaring fra er den inne på kjøpesenteret på Töcksfors og den på senteret i Charlottenberg. Av de to vil jeg anbefalle den i Charlottenberg. Begge butikker har dugelig med utstyr og også greit utvalg med dyr. Men dyrene i Töcksfors syns jeg blir holdt dårlig. De blander flere arter, fuktighet og varme er ikke riktig og i tilleg er det større sjangs for å få med seg et sykt dyr hjem..
Har også vært på en dyrebutikk i Karlstad (litt lenger innover i Sverige, men) Der hadde de ikke like godt utvalg av verken dyr eller utstyr, men så ut som om dyrene ble holdt bra og at de som jobbet der hadde god peiling..
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Det er også en ganske god dyrebutikk enda litt lengere inn i Sverige, ca 1,5 timer fra Charlottenberg eller noe
Växnes eller noe slikt, het det. Men det er litt knotete å komme til, så du må nok spørre om veien!
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
|
Og forresten.. De to dyrebutikkene i Arvika driver ikke med reptiler lenger..
Vi tok en bomtur dit engang..
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Ny messe i Sverige | reibrus | Messer og utstillinger | 1 | 03-11-2009 23:38 |
| Sverige i morgen | Bredo | Reptiler | 20 | 18-03-2009 17:41 |
| Tarantella fra Sverige | kimtrim | Taranteller og skorpioner | 1 | 26-02-2009 05:27 |
| Sverige?? | P1eR | Utstyr | 2 | 08-06-2006 19:44 |
| Reptilmesse i Sverige | kingsnake | Utstyr | 1 | 21-03-2004 19:18 |