"

Reptilfreaks.no > Sosialt > Småprat Tidenes verste dag!

Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 23-11-2009, 08:09   #1
Reptilfreak

Downfall sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Sted: Møre Og Romsdal
Alder: 23
Meldinger: 105
Blog Entries: 9
Standard Tidenes verste dag!

Sto på nattevakta mi på jobb. Bilen sto like på utsiden av porten i hesteskoa ilag med 4 andre biler.
Monterte for ca 3 uker siden anlegg i denne bilen for over 20 000,-
Ble røyksugen av å sitte stille på bedrifta, så jeg gikk ut for å hente lighter i bilen. Da jeg bøyer meg inn i bilen ser jeg att serviceheftet på bilen ligger åpnet i passasjersetet, en plass jeg IKKE hadde lagt det!
Ser til venstre å får tidenes sjokk. Spilleren er borte! Alle kablene bare henger ut av hullet til spilleren. Springer bak for å sjekke bagasjerommet, det er ikke sant! Alt av kabler er klipt rett av med tang. Rubbel og bit er borte.
I tilleg har de tatt en rimelig dyr minnebrikke som tilhørte kjæresten min, cd plater +++

Legger ut ett bilde av anlegget, så om noen tilfeldig vis kommer over noe til salgs på nettet, kan de kontakte meg.
Spilleren er av merket Pioneer. Alt det andre er Rockford Fosgate. Kondensatoren kan man kjenne igjen på att plastikken har løsnet oppe til venstre på den, og det er ett hakk der.
På forhånd takk!

Svar med sitat
Gammel 23-11-2009, 10:37   #2
Reptilfreak

lompah sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Sted: Akershus
Meldinger: 1,728
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard

Så leit!
Svar med sitat
Gammel 23-11-2009, 10:39   #3
Reptilfreak

shelob sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Asker
Alder: 34
Meldinger: 1,651
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (2)
Standard

Så dritkjipt.
shelob er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 23-11-2009, 15:06   #4
Reptilfreak

Downfall sin avatar

Standard

Jepp:/
Svar med sitat
Gammel 23-11-2009, 18:11   #5
Senior Member

Gibbs sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
Meldinger: 2,647
Standard

kjipe greier det der.
Går ut i fra at forsikringen tar hånd om det meste
Gibbs er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 23-11-2009, 19:40   #6
Reptilfreak

Downfall sin avatar

Standard

Joda. Anntar forsikringen dekker en del. Men det kjipeste er all tiden jeg har brukt på å få alt slik jeg vil ha det. Bygget subkassen helt tilpasset etter bagasjerommet, slik att jeg skulle få plass til barnevogn og lignende. Brukte over 18 timer på denne, pluss en del penger.
I tilleg har de klippet over alle kablene, så jeg må tre helt nye. Noe som tar LANG tid om man vil ha det gjort skikkelig JÆVLI surt!
Svar med sitat
Gammel 23-11-2009, 20:58   #7
Senior Member

Gibbs sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
Meldinger: 2,647
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Downfall Vis post
Joda. Anntar forsikringen dekker en del. Men det kjipeste er all tiden jeg har brukt på å få alt slik jeg vil ha det. Bygget subkassen helt tilpasset etter bagasjerommet, slik att jeg skulle få plass til barnevogn og lignende. Brukte over 18 timer på denne, pluss en del penger.
I tilleg har de klippet over alle kablene, så jeg må tre helt nye. Noe som tar LANG tid om man vil ha det gjort skikkelig JÆVLI surt!

hehe ja, det er jævla sure greier..

Men så det er sagt, så skal forsikringen din dekke alt og hvis jeg tror riktig, så får du også betalt timene du har jobbet for det.
Det kan du fort regne ut med å si en ca pris på hva en forhandler eller hva som brukes for å mekke basskasse ville tatt for jobben å gjøre det. Tid er penger og det tror jeg du får tilbake på.

kan hende jeg tar feil på dette, men nå vet du det i hvert fall og da kan du prøve å være hai på det. Kanskje du får det..
Gibbs er offline  
Svar med sitat
Gammel 24-11-2009, 01:27   #8
Reptilfreak

Downfall sin avatar

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Gibbs Vis post
hehe ja, det er jævla sure greier..

Men så det er sagt, så skal forsikringen din dekke alt og hvis jeg tror riktig, så får du også betalt timene du har jobbet for det.
Det kan du fort regne ut med å si en ca pris på hva en forhandler eller hva som brukes for å mekke basskasse ville tatt for jobben å gjøre det. Tid er penger og det tror jeg du får tilbake på.

kan hende jeg tar feil på dette, men nå vet du det i hvert fall og da kan du prøve å være hai på det. Kanskje du får det..

Takker for tipset! Skal ringe forsikringsselskapet i morgen
Svar med sitat
Gammel 24-11-2009, 01:40   #9
Reptilfreak

alfaromeogirl sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
Meldinger: 770
Blog Entries: 2
Standard

Utrolig kjipe greier.. Får krysse fingrene for at du får tilbake på forsikringen, men skjønner godt at det ikke blir det samme. Skjønner ikke hva som feiler folk som gjør sånt (selv om det er verdt mye)
Svar med sitat
Gammel 25-11-2009, 15:49   #10
Reptilfreak

Medlem siden: Sep 2009
Sted: Hordaland,Stord
Meldinger: 78
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Downfall Vis post
Kondensatoren kan man kjenne igjen på att plastikken har løsnet oppe til venstre på den, og det er ett hakk der.
Ein ting som er bra er jo at du får heilt nytt.
Da slipper du hakket og plastikken som hadde løsnet.

Men likevell velldigt surt og miste noe man har brukt mye tid på.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Her er tidenes slangebeslag Frogger Media 36 12-01-2009 20:35
Tidenes beste Country artist. Eggy Småprat 5 18-08-2007 03:22
Tidenes beste vits!! wacoman Småprat 8 20-11-2006 22:07

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 10:54.