| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Møre Og Romsdal
Alder: 23
|
Sto på nattevakta mi på jobb. Bilen sto like på utsiden av porten i hesteskoa ilag med 4 andre biler.
Monterte for ca 3 uker siden anlegg i denne bilen for over 20 000,- Ble røyksugen av å sitte stille på bedrifta, så jeg gikk ut for å hente lighter i bilen. Da jeg bøyer meg inn i bilen ser jeg att serviceheftet på bilen ligger åpnet i passasjersetet, en plass jeg IKKE hadde lagt det! Ser til venstre å får tidenes sjokk. Spilleren er borte! Alle kablene bare henger ut av hullet til spilleren. Springer bak for å sjekke bagasjerommet, det er ikke sant! Alt av kabler er klipt rett av med tang. Rubbel og bit er borte. I tilleg har de tatt en rimelig dyr minnebrikke som tilhørte kjæresten min, cd plater +++ Legger ut ett bilde av anlegget, så om noen tilfeldig vis kommer over noe til salgs på nettet, kan de kontakte meg. Spilleren er av merket Pioneer. Alt det andre er Rockford Fosgate. Kondensatoren kan man kjenne igjen på att plastikken har løsnet oppe til venstre på den, og det er ett hakk der. På forhånd takk! ![]()
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
kjipe greier det der.
Går ut i fra at forsikringen tar hånd om det meste
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Joda. Anntar forsikringen dekker en del. Men det kjipeste er all tiden jeg har brukt på å få alt slik jeg vil ha det. Bygget subkassen helt tilpasset etter bagasjerommet, slik att jeg skulle få plass til barnevogn og lignende. Brukte over 18 timer på denne, pluss en del penger.
I tilleg har de klippet over alle kablene, så jeg må tre helt nye. Noe som tar LANG tid om man vil ha det gjort skikkelig
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Sitat:
hehe ja, det er jævla sure greier.. Men så det er sagt, så skal forsikringen din dekke alt og hvis jeg tror riktig, så får du også betalt timene du har jobbet for det. Det kan du fort regne ut med å si en ca pris på hva en forhandler eller hva som brukes for å mekke basskasse ville tatt for jobben å gjøre det. Tid er penger og det tror jeg du får tilbake på. kan hende jeg tar feil på dette, men nå vet du det i hvert fall og da kan du prøve å være hai på det. Kanskje du får det.. |
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Takker for tipset! Skal ringe forsikringsselskapet i morgen
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Utrolig kjipe greier.. Får krysse fingrene for at du får tilbake på forsikringen, men skjønner godt at det ikke blir det samme. Skjønner ikke hva som feiler folk som gjør sånt (selv om det er verdt mye)
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2009
Sted: Hordaland,Stord
|
Sitat:
Da slipper du hakket og plastikken som hadde løsnet. Men likevell velldigt surt og miste noe man har brukt mye tid på.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Her er tidenes slangebeslag | Frogger | Media | 36 | 12-01-2009 20:35 |