| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Han er den beste stand up komikeren
Har hatt det ganske lenge på pc og det er lenge til jeg sletter det. Ler så tårene triller ![]() Russel Peters er helt rå. Her er linker for nedlasting: Russel Peters - Red White and Brown 2008 DVDRip XviD- Lynks | russel peters | isoHunt : the BitTorrent and P2P search engine Russel Peters--Outsourced--2006--Dvdrip--FlippCo_Media | russel peters | isoHunt : the BitTorrent and P2P search engine Hvis dere har noen andre stand up show som kan lastes ned og bør sees, så kom med det. Stand up er fett! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
|
Har vel ikke linker i farten, men min favoritt er Ross Noble.
Ingen andre jeg har sett er gale nok til å dra 20 minutter om biff festet til trynet... (live at apollo)
|
|
|
#3 | |
|
Senior Member
|
Sitat:
![]() Han drar ting så sykt langt hele tiden hehe Også liker jeg aksenten hans. Sitter og ser på den du snakker om nå og jeg har sett den før. Får litt Monty python vibber av han der. Noen andre som har noen andre eller kanskje du har noen flere Iggemamma?? Sist endret av Gibbs; 17-11-2009 kl 21:33. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
|
Han var helt rå ![]() YouTube- George Carlin - Religion is bullshit. Du får si i fra hva du syns om Russel Peters etter du har sett dem
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: østfold
Alder: 18
|
dagfinn lyngbø er rå
![]() YouTube- Dagfinn Lyngbø - Om måker og trekkfugler YouTube- Dagfinn Lyngbø - Ka e vitsen? - Hund YouTube- Dagfinn Lyngbø - Ka e vitsen? - Struts YouTube- Dagfinn Lyngbø - Ka E Vitsen? Jordveps og Duer
|
|
|
#8 |
|
Moderator
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Tromsø
Alder: 34
|
Jeg er selv fans av alle dere har nevnt her, og da spesielt de britiske.
Stand up er superkult når det gjores godt. En relativt ny kar jeg har bitt meg merke i er amerikaneren Daniel Tosh (søk han opp i YouTube). Synest han er skrekkelig vittig. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Oslo
Alder: 36
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
|
Sitat:
![]() Han er ikke sååå ny i gamet da.. Første opptreden 2002. MEN jeg må si at de beste på listen her er Russel Peters og George Carlin. Jeg har ledd mest av Russel
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Karl Johans gate, sommer stand? | CamStatic | Media | 135 | 22-01-2010 15:01 |