| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2004
Sted: Norge
Meldinger: 1,891
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Tror ikke det skal være vanskelig å huske det navnet der nei
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Hehe tøffe greier. Selv om jeg må innrømme at jeg aldri har tenkt på Steve Irwin som en "snegle-mann"
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Deprimerande,
kunn en snegle, han hadde fortjent noe annet.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
Sted: Øst-Norge, Oslo
Alder: 21
|
Enig. En krokodille eller slange eller noe. Utrolig kul fyr, har fått opp øynene til _mange_ mennesker. Utrolig leit at det gikk som det gikk med ham. Men en snegle er bedre enn ingenting!
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
Kult, savner fyren...
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2006
|
Var inne på artikkelen å kikka, har litt mer forståelse for at den fikk navnet når jeg leste begrunnelsen
Artig. Smilet forsvant da jeg leste kommentarene. Slikt som: -Hva faen har den stakkars sneglen gjort for noe galt siden den må oppleve noe så jævlig som å bli oppkalt etter den egoistiske dyremishandleren der... (Beklager det "fargerike" språket, men dette er det som stod.) |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Møre og romsdal
Alder: 21
|
Crikey steveirwini
hehehe... artig navn xDKlart hadde det vært mest passende med en krokodille, men er sikkert ikke så lett å oppdage nye arter?
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Han gjorde utrolig mye for reptilene. Greit at han lagde masse show og tjente seg søkkrik på det. Men det er ikke det som er poenget.
Han åpnet øynene til en hel verden for hvor flotte og intressanne reptiler er. Det er ikke få som er blitt inspirert av denne fyren. Jeg husker godt da han begynnte å lage program. Jeg satt spent og så på denne fyren som visste så mye. Og som håndterte disse spennende dyrene. (det vat en annen fyr også den gang som hadde et tilsvarende program, men han gav seg tror jeg?) Det er ikke mange kjendiser jeg bryr meg om at dør, for slikt skjer hele tiden. Men jeg ble trist da jeg hørte om han Han var et stort tap for reptilene og for oss som er vokst opp med hans programmer og eventyr. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Redd Steve Irwin Wildlife Reserve! | Jabbe | Lover og regler | 18 | 24-05-2009 10:24 |
| he changed our world. steve irwin memorial tribute | gabonviper | Småprat | 7 | 31-10-2007 21:41 |
| Steve Irwin DØD!!! | Tarantula | Småprat | 59 | 04-09-2007 11:18 |
| steve irwin filmen? | gabonviper | Media | 2 | 18-01-2007 13:11 |
| Steve Irwin | Commoncroc | Helse og sykdommer hos reptiler | 16 | 23-07-2006 11:08 |