| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2008
Sted: oslo
|
Ohh, da kom det etterlengtede medlemsbladet for Norsk herpetologisk forening endelig i posten.
Spennende lesing og jeg gleder meg til neste utgave. Bra jobbet! Og dere som ikke er medlem burde så absolutt melde dere inn
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
Sitat:
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2007
Sted: Sør-på sånn ca.
|
Mange folk som har prøvd å melde seg inn, og ikke har fått giroen, Etter det jeg har lest så sender de giroen i "bunker" til folk. Så de sender når det er en god del giroer som skal sendes.
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Hmm, hørtes kjipt ut. Prøvd å sende mail til de?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
purra på de en god stund om å bli medlem fikk brev til slutt der hadde de glemt å legge med faktura purra på det 1-2 ganger men nå gidder jeg ikke bry meg mer
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
|
Det blir mye forandringer på det der fremover, det pønskes på muligheter til direkte innmeldinger og lettere betalingsmåter.
Og første steg på forbedring er å tuppe den udugelige sekretæren i røven og få noen andre på oppgaven.
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
|
Nå er jo dette drevet på frivillig basis, og vi har alle forståelse for at folk har mye å gjøre ved siden av jobbene sine. Så vil absolutt ikke kalle det udugelighet.!
Men automatisk innmeldig er jo ypperlig, da ting går helt av seg selv. Alt arbeidet med NHF er faktisk gratisarbeid av samtlige. Så jeg smurte meg med tålmodighet og fikk omsider innmeldingen etter noe tid.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
Sant nok. Det tok et par mnd før jeg fikk kortet mitt.
Og jeg forstår at det er drevet på frivillig basis. Men, og det er et stort men, for ca et halvt år siden sendte jeg en mail om at det så ut som de slet med endel ting. Og jeg meldte meg som frivillig til å hjelpe de. Fikk ikke svar engang. En annen ting er at det er tusenvis av foreninger som drives på frivillig basis og jeg har inntrykk av at Nhf ikke gjør så fryktelig mye. Man kan ikke oppmuntre folk til å støtte/bidra hvis de ikke gjør noenting. En vesentlig del av jobben er å sende ut faktura/medlemskort og oppdatere hjemmesiden. Jeg mener at hvis man ikke har tid/lyst/vilje til å gjøre dette, ja så må man faktisk finne noen andre til å gjøre det. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
|
Det er ikke så enkelt at hvem som helts kan steppe in og ta denne jobben!
Fordi loven er som den er, så må medlemslistene ansees som konfidensiel info. Det vil komme opp en paypal løsning veldig snart. Denne muligheten burde brukes, fordi det er enklere for dere og for oss. Årlig kontigent regning vil da sendes på email, automatisk. Vi behøver ikke lage lister fordi alt kommer opp av seg selv. Og det er trygt for begge parter! + man slipper man post gang og surrete sekretærer. (sorry Iggemamma)Jeg ønsker også å unskylde på det størte at det har vært slike problemer, men de vil være over til nyttår, garantert. For neste år innmelding/innbetaling. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|