| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Akershus
Alder: 23
|
Tenkte å starte en tråd hvor vi kunne ramse opp dyrebutikker i Oslo og Akershus området som selger greit med reptil-utstyr. Er veldig kjekt for oss som bor her og vite hvor det er best å gå
![]() Jeg kan starte med Lillestrøm akvarium. I kjelleren der, er det noe utstyr til reptiler. Ikke det beste, men det nødvendisgste. Selger både sirisser og mus i forskjellige størrelser. (Om de selger andre fordyr vet jeg ikke, for kjøper ikke annet selv) Og han som jobber der, Espen trur jeg han heter, er veldig flink! Han har en del greie på reptiler og jeg har selv spurt han om råd en del ganger. Så har vi Buddy butikken på Strømmen storsenter. Der syns jeg de har veldig bra utvalg på reptilutstyr. Det meste du trenger finner du der. De selger også sirisser og fryste mus. Noen ganger når jeg er der, så jobber det en litt spinkel mann der, som jeg liker godt. Det virker som om han kan mye om reptiler og har hjulpet meg med både reptil-bøker og utstyr. ![]() Dette er da de eneste to stedene jeg pleier å handle reptil-utstyr (Bortsett fra no småting på jessheim storsenter, men der syns jeg de har så lite utvalg) Noen her som vet om andre dyrebutikker det er verdt å stikke innom?
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2009
Sted: i et hus som er på planeten jora
Alder: 18
|
jeg synes jo DYREGO OSLO CITY er en ganske god dyrebutikk.men jeg husker ikke vor gåt utvalg di har på reptilutstyr.men når det kommer på akvarium så er det et ganske bra utvalg av vf fisker der
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Dyrego Oslo City er en horribel butikk, min mening...
Strømmen Storsenter er svindyrt på både reptilustyr og reptilmat, og jeg syns heller ikke betjeningen der er særlig hjelpsomme. Oslo Zoo er derimot flinke folk, ingen vanskjøtelse eller mishold av dyr, og de som jobber der er veldig hyggelige, reptilvennlige og har høy kunnskap om dyrene de selger. TAM Alnabru er også forholdsvis en god butikk, men de har ikke så voldsomt mye reptilutstyr og reptilmaten er litt i overkant dyrt. Men de har sinnsykt mye fisk og akvarieting der, veldig flinke og kunnskapsrike folk som jobber der, og de pleier å ha et vidt spekter av diverse gnagere tilsalgs.. Buster Zoo er også helt greit, dog de har veldig lite reptilustyr. Men for min del så vinner de på å ha billig utstyr og mat til dyr, og innenfor hund, katt, gnager og fugl så har de mye å velge mellom.
|
|
|
#4 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
Sitat:
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Tlf nummeret dit er 63 81 16 57, kan bare ringe dit å høre på pris.
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
Hvordan er det med utvalget på reptil-utstyr da?
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Størst utvalg av de jeg har nevnt.
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Gikk inn på hjemmesiden deres, og det så jo ganske lovende ut.. Får ta meg en tur dit å se en dag
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Apr 2008
Sted: Akershus...
Alder: 20
|
Sitat:
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
|
Ja er verdt en tur, selv om de som sagt ikke har det beste utvalget av reptil-utstyr.
Ps: Da jeg var der i dag så raska jeg med meg en dvd som het "SLANGER" som ligger for salg på benken i kjelleren der. Det er 2-disc sett, hvor den ene er "Steve Irwin - Ten deadliest snakes" og den andre er "Austin Stevens Most Striking Moments" Anbefales!! Disc'n med Austin Stevens var etter min mening best.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Dyrebutikker i Kiel | Galil | Reisebrev | 3 | 23-03-2012 22:50 |
| Dårlige dyrebutikker! | E.Spider | Småprat | 47 | 09-03-2010 19:07 |