"

Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 04-06-2006, 10:56   #1
Senior Member

Gibbs sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
Meldinger: 2,647
Standard bilder

Kan hende at denne tråden er fra før et eller annet sted, men fant ikke no. Når jeg skal laste opp bilder så får jeg denne beskjeden:

Diskmengde er oppbrukt

Du har plass til 1024K, dine bilder bruker 990K. Legger du inn flere bilder overskrider du den tillatte mengden.

Den beskjeden får jeg når jeg laster opp til eget album og når jeg prøver å legge ut på galleri, øgler. Hvorfor det? Må jeg slette bilder som jeg har i eget album? Har jo bare 3 stk. egne album med rundt en 7 bilder til sammen. Er det mye? Hvis ja, så skjønner jeg ikke helt hva det har med galleri,øgler å gjøre. Jeg overskrider jo ikke etter det som står der da..
hmm litt kjipe begrensninger..
Gibbs er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 04-06-2006, 11:14   #2
Reptilfreak

Eggy sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
Meldinger: 1,439
Tilbakemeldinger kjøp/ salg: 100% (7)
Standard Re: bilder

Antageligvis er de bildene du har lastet opp veldig store, altså de krever mye plass. Har sett flere som har opptil 60 Bilder her, men de er sikkert mye mindre når det kommer til hvor mye plass de bruker.
Eggy er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 04-06-2006, 11:30   #3
Senior Member

Gibbs sin avatar

og da mener du de bildene som jeg allerede har i albumene fra før? men hva med når jeg prøver å laste opp til det vanlige galleriet da? Er det begrenset hvor mange bilder man kan ha der også?
Gibbs er offline  
Svar med sitat
Gammel 04-06-2006, 11:37   #4
Senior Member

Gibbs sin avatar

så nå at andy hadde laget en trå lengere nede på siden om nesten det samme, men det er jo ingen som svare han på det han spør om...
Gibbs er offline  
Svar med sitat
Gammel 04-06-2006, 12:56   #5
Senior Member

Repti_queen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
Meldinger: 1,530

Kan jo være bildene dine bmp, eller gif...hvis du kunne gjort de om til jpeg så tar de mindre plass...mn nå har jeg ikke sjekket hva bildene dine er...ellers kan du jo bare komprimere dem
Svar med sitat
Gammel 04-06-2006, 14:32   #6
Senior Member

Katrine sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 762

1024 kb er ganske lite, så med mindre du har gjort bildene dine "små", vil du ikke få plass til særlig mange desverre. Det eneste som hjelper er å gjøre dem mindre i et billedbehandlingsprogram.
Katrine er offline  
Svar med sitat
Gammel 04-06-2006, 15:53   #7
Senior Member

Gibbs sin avatar

det står: "Du har plass til 1024K, dine bilder bruker 990K"..da kan jo ikke bildene være for store.
Gibbs er offline  
Svar med sitat
Gammel 04-06-2006, 16:18   #8
Senior Member

Andy sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Drammen
Meldinger: 566

Sitat:
Opprinnelig postet av Gibbs
så nå at andy hadde laget en trå lengere nede på siden om nesten det samme, men det er jo ingen som svare han på det han spør om...
"Godt" at det er andre som får disse problemene....
Kanskje det kan komme mer på dagsorden nå ..... :wink:

Jeg har lagt inn 9 bilder i galleriene... og nå får jeg ikke lagt inn flere.
Men det stemmer så dårlig med hva som står nederst på siden "Din konto"
Svar med sitat
Gammel 04-06-2006, 16:28   #9
Senior Member

Andy sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Drammen
Meldinger: 566

Sitat:
Opprinnelig postet av Andy
Jeg har lagt inn 9 bilder i galleriene... og nå får jeg ikke lagt inn flere.
Men det stemmer så dårlig med hva som står nederst på siden "Din konto"
Slik jeg forstpår dette, så kan man legge inn 100 ganger mer bilder i forumene (i tråder som kanskje ikke vil leses om 14 dager...) enn man kan i galleriene, som skal være våre "skrytebilder" !!!!!!!!!

NOE ER RIV RUSKENDE GALT HER!!!!!!!!
Svar med sitat
Gammel 04-06-2006, 17:10   #10
Senior Member

Katrine sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 762

Sitat:
Opprinnelig postet av Gibbs
det står: "Du har plass til 1024K, dine bilder bruker 990K"..da kan jo ikke bildene være for store.
Da har du bare 34kb igjen, og bildet du prøver å legge inn er kanskje større enn det?

Andy: er enig i at det er rart. Desverre kan jeg ikke gjøre noe med det, men skal ta det opp med de som kan
Katrine er offline  
Svar med sitat
Svar

Emner
bilder

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Enda flere bilder fra reptilparken (Mange Bilder 31.03.07) hell Småprat 8 02-04-2007 08:56

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 12:29.