| Småprat Her kan du snakke om ting du ikke finner plass til andre steder. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Senior Member
Medlem siden: Sep 2005
Sted: oslo
|
Kan hende at denne tråden er fra før et eller annet sted, men fant ikke no. Når jeg skal laste opp bilder så får jeg denne beskjeden:
Diskmengde er oppbrukt Du har plass til 1024K, dine bilder bruker 990K. Legger du inn flere bilder overskrider du den tillatte mengden. Den beskjeden får jeg når jeg laster opp til eget album og når jeg prøver å legge ut på galleri, øgler. Hvorfor det? Må jeg slette bilder som jeg har i eget album? Har jo bare 3 stk. egne album med rundt en 7 bilder til sammen. Er det mye? Hvis ja, så skjønner jeg ikke helt hva det har med galleri,øgler å gjøre. Jeg overskrider jo ikke etter det som står der da.. hmm litt kjipe begrensninger.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2005
Sted: Oslo
Alder: 24
|
Antageligvis er de bildene du har lastet opp veldig store, altså de krever mye plass. Har sett flere som har opptil 60 Bilder her, men de er sikkert mye mindre når det kommer til hvor mye plass de bruker.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
|
og da mener du de bildene som jeg allerede har i albumene fra før? men hva med når jeg prøver å laste opp til det vanlige galleriet da? Er det begrenset hvor mange bilder man kan ha der også?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
så nå at andy hadde laget en trå lengere nede på siden om nesten det samme, men det er jo ingen som svare han på det han spør om...
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Kan jo være bildene dine bmp, eller gif...hvis du kunne gjort de om til jpeg så tar de mindre plass...mn nå har jeg ikke sjekket hva bildene dine er...ellers kan du jo bare komprimere dem
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
|
1024 kb er ganske lite, så med mindre du har gjort bildene dine "små", vil du ikke få plass til særlig mange desverre. Det eneste som hjelper er å gjøre dem mindre i et billedbehandlingsprogram.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
det står: "Du har plass til 1024K, dine bilder bruker 990K"..da kan jo ikke bildene være for store.
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Drammen
|
Sitat:
Kanskje det kan komme mer på dagsorden nå ..... :wink: Jeg har lagt inn 9 bilder i galleriene... og nå får jeg ikke lagt inn flere. Men det stemmer så dårlig med hva som står nederst på siden "Din konto" |
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Jul 2004
Sted: Drammen
|
Sitat:
NOE ER RIV RUSKENDE GALT HER!!!!!!!! |
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Jun 2004
Sted: Bergen
|
Sitat:
Andy: er enig i at det er rart. Desverre kan jeg ikke gjøre noe med det, men skal ta det opp med de som kan
|
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| bilder |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Enda flere bilder fra reptilparken (Mange Bilder 31.03.07) | hell | Småprat | 8 | 02-04-2007 08:56 |