| Slanger Her kan du snakke med andre om slanger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Nov 2004
Sted: oslo
|
Jeg er en kunststudent i Oslo som trenger en slange til et videoprosjekt jeg holder på med. Jeg vet ingenting om raser, men trenger en slange som er større enn disse snokene. Har vært i kontakt m Oslo Reptilpark, men har funnet ut at det er mer praktisk å gå gjennom en privatperson.
Er det noen som kan hjelpe meg, eller har spørsmål, ta kontakt på mail: moniwiik@khio.no Jeg understreker at jeg selvfølgelig er 100% seriøs og diskrè (huff, høres plutselig ut som en kontaktannonse... :wink
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
Medlem siden: Oct 2004
Sted: Akershus
|
Hei jeg skulle gjerne ha julpet deg, men desverre så kan jeg ikke ane om du er en dyreverns aktivist som prøver et lugubert triks så jeg vil desverre ikke ta kjangsen på og miste dama mi.
Kan nok være det er andre som tenker i sammen baner. Forde uansett hva du sier så kan jo ikke vi vite. Så jeg tror nok det blir lettere og gå gjennom reptil parken. Beklager og lykke til.
|
|
|
#3 |
|
Member
Medlem siden: Oct 2004
Sted: norge
|
er jo ikke så vanskelig å finne ut om personer på nettet.........ett snatch prog å ip adressen,så er det i box.......vær forsiktig dere :wink:
|
|
|
|
![]() |
| Emner |
| kunststudent, slange, trenger |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder