| Slanger Her kan du snakke med andre om slanger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Dette er egentlig litt småsprøtt for min del.
Da jeg var i Thailand noen år tilbake så jobbet jeg som frivillig på et dog rescue center på Koh Samui. De har også en youtube kanal, hvilket jeg subscribet til, og så disse klippene i lista mi i dag. Det ser ut til at senteret har fått besøk av en aldri så "liten" nettpyton som har tatt en av kattene deres! Hvorfor og hva som skjer rundt vet jeg ikke, jeg vet bare hva som blir sagt og vist på filmen her. Sprøtt! " title="Snake eat cat at Dog rescue center samui - YouTube" target="_blank">Snake eat cat at Dog rescue center samui - YouTube " title="Snake troe up a cat at dog rescue samui. - YouTube" target="_blank">Snake troe up a cat at dog rescue samui. - YouTube
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Er jo litt unødvendig å få den til å kaste opp igjen katten når den allerede er død da xD
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Det er jo det vi alltid har sagt. Katter er ikke noe god slangemat (og skal ikke brukes som mat), noe som denne Nettpytonen sikkert også oppdaget og derfor fikk den opp igjen.
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| fight med katt | Jessica | Helse og sykdommer hos reptiler | 23 | 14-10-2010 11:16 |
| Kornsnok som bare kaster opp mat... | CamStatic | Helse og sykdommer hos reptiler | 2 | 16-03-2010 15:50 |
| Ungdom kaster hund utfor bro! | Downfall | Småprat | 30 | 28-01-2010 16:55 |
| Hamskifte - Bekymret - Kaster opp? | shox | Taranteller | 26 | 19-11-2008 15:49 |
| Python reticulatus - Nettpyton | Jabbe | Slangefakta | 0 | 02-04-2008 23:45 |