| Slanger Her kan du snakke med andre om slanger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: sør-trøndelag
Alder: 23
|
Har lenge ønska meg en sånn, men finner ikke en eneste en noen plass
Har leta på nett og sendt mail til mange og blir anbefalt å sende mail vidre til den og den personen,men ingen kan hjelpe meg. finner mange som selges på nett men sendes ikke ut av det landet de er i. har nesten gitt opp å lete etter en,men håpet er der. synes dette er en så pen slange og ønsker meg en slik en. blitt nokså interessert i akkurat denne da jeg har lest det meste om akkurat denne slangen. spennende denne og veldig fin. ikke av den roligste typen denne slangen og er heller ikke så alt for glad i å bli håndtert i følge det som står på nett. noen som kan hjelpe meg,så blir jeg utrolig takknemmelig for det. Google Images
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
sendte mail til en på den siden der
tusen takk!!![]() har det bildet jeg la ut lengre oppe på veggen hjemme.. vakkert dyr<3
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Sted: Jeg bor i Møre og romsdalen
Alder: 19
|
Tror nok du har kikket her inne men er no en ide
![]() Om du ikke har sett dene siden før så er det mange som selger allt mulig av reptiler og utstyr ![]() Repti.net - Your reptile portal ![]() Lykke til, og håper du får tak i en slange. Denne typen er flott og jeg vil ha en jeg og. Men de blir litt for store for meg nå
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Disse blir da ikke så store 0,6-1,4m lang.. Dette er en slange som er meget kjapp i hvertfall..
|
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2010
Sted: Jeg bor i Møre og romsdalen
Alder: 19
|
Sitat:
OK e så bildet ditt og tenkte på Boa Constrictor når e skreiv innlegget mitt ![]() HeHe min feil
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Har to BCC hjemme og SKAL finne en coluber også.. vakkert dyr og ikke minst spennende
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Buskerud
|
Du har ikke nok med di du allerede eier da? Mitt inntrykk er at du heller bør prioritere holdet av di du allerede har fremfor å skaffe en helt ny art.
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Haugesund, Rogaland
Alder: 36
|
Det er jo uansett ingen som sender dyr til Norge - så du må jo innrette deg på å reise til det aktuelle landet for å hente dyret.
Og tipset da er jo å bruke Terraristik som ReptiQueen linket til - og dra på en av de store messene i Tyskland og hente. Hamm er vel det heteste tipset, Hamm-messen holdes vel i mars, juni, septemer og desember. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Noen som har / vet noen som har biller til salgs? | ElHein | Andre insekter | 0 | 18-07-2010 16:26 |
| Er det noen som veit om noen steder de selger pinnedyr?? | stokken | Pinnedyr | 3 | 07-09-2009 14:18 |
| Noen som har noen tips for å få boaen min til å spise? | Sir_Hiss | Boa og pyton | 4 | 17-12-2008 11:36 |
| Noen som skal på noen av disse messene? | Olliw | Messer og utstillinger | 9 | 30-08-2007 18:26 |