| Slanger Her kan du snakke med andre om slanger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Sted: tromsø
Alder: 25
|
Hei!
jeg lurte på om det var noen bra butikker i sverige som hadde reptiler ![]() En butikk som ligger i nærheten av Luleå ![]() Hadde vært fint hvis noen kunne kommet med tlf nr eller linker ![]() Takker for svar! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: www.Repti.net/norge
|
Rolle`s akvariecenter er vel eneste dyrebutikk med reptiler i kjelleren (iallefall sist jeg var).
Den ligger i Sandviksgatan 73. Tlf: 0920 - 21 17 40 Rolles Akvariecenter Djuraffär - LuleÃ¥, Sverige (Kjæledyrsforretning) Du bør ringe på forhånd for å høre om de har inne det du evt skal ha. Når det er sagt var jeg ikke imponert over kondisjonen til mange av dyrene der. Hadde jeg vært deg hadde jeg heller annonsert på den svenske delen av repti.net for å høre om det var noen private som solgte i området. Ellers må du enten ned til Piteå/Skellefteå eller nordover til Haparanda/Tornio for å få tak i dyr. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Er det noen greie dyrebutikker i haparanda? Eventuelt hvor mange, og hvilken er den ''beste/ mest seriøse? Har hørt haparanda skal ha en jæævla stor butikk som er god på reptiler, uten at jeg greide og finne noe spesielt med info om det
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Sitat:
''DjurMagazinet Haparanda Norrskensvägen 4 953 36 Haparanda Öppettider Mån-Fre: 10.00-19.00 Lör: 10.00-17.00 Sön: 10.00-17.00'' ??
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2007
Sted: www.Repti.net/norge
|
Djurmagazinet er i haparanda (på svensk side). Grei nok butikk, men de hadde ikke veldig mye reptiler og utstyr. Sist jeg var der hadde de bare inne skjeggagam og vannagam. Vannagamen var tydelig stresset, og de 5 agamene hadde et alt for lite terrarium. Jeg ble ikke veldig imponert. Skal man ha noe spesifikt er det greit å ringe dem på forhånd for å høre hva de har inne.
I Tornio (finsk side) hadde de også en dyrebutikk. Husker ikke hva den het, men den lå temmelig sentralt og ikke vanskelig å finne. Her hadde de flere dyr da jeg var innom, bl.a. leoser, skjeggagam, crotaphytus collaris, boa c, kp, guløret og rødøret terrapin + flere dyr jeg ikke husker navnet på. Men, dyrene var - i mine øyne - i stusselig kondisjon.. Det som var kjipt var at ekspeditøren ikke kunne et kvekk svensk/norsk/engelsk - kun finsk.. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| gode butikker online til skorpioner? | Thorbjoern | Taranteller og skorpioner | 0 | 24-06-2011 01:09 |
| Gode (Internett) butikker? | Scorpius | Terrarieutstyr | 2 | 05-05-2011 12:44 |
| Danmark - butikker | nika86 | Småprat | 2 | 13-08-2008 10:01 |
| butikker i sverige? | repti1234 | Agamer | 4 | 26-08-2007 08:08 |
| Butikker i sveriege | aleXXX | Småprat | 11 | 21-11-2005 08:33 |