| Slanger Her kan du snakke med andre om slanger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: By gutt;)
|
Noen som vet om noen bra hansker som ikke skader tenna på slangen eller? Har fått meg en liten grønn tre Python som liker å bite :/
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2004
Sted: Rogaland
Alder: 30
|
Sveisehansker fra biltema.
http://www.biltema.no/no/Verktoy/Arb...Sveisehansker/ Om tennene tar skade av de hanskene vet jeg ikke, men tennene vokser uansett ut igjen da det er normalt at slanger mister tenner av og til.
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
Jeg brukte bare monterings hansker når hadde en hissig flekket pyton , da reagert slangen med å bli veldig rolig da tok den ut . nå bruker jeg ikke hansker og hun er forsatt en hissig bitch som biter om fu får sjansen
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
Så de lærer ikke? Må jeg bli bitt får at de skal lære?
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
|
bare ha på i begynnelsen la den bli vant med å bli tatt ut . så går du over etter en stund til å ikke bruke hansker , skal du nok se blir roligere med tiden om den ikke er helt loco
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Nå skal ikke en GTP håndteres så veldig, da de har skjør og tynn hud. De er aggressive, og har noen voldsomme tenner. Så det beste er å la den få være inne i terra, og heller bruke lang pinsett ved foring.
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 32
|
Sitat:
Trepyton kan bli like tam som f.eks KP hvis man går rett frem, så er vel de som kan være hissige som har laget "frykt" for resten... |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Haugesund, Rogaland
Alder: 36
|
Nåja - åpne til en hvilken som helst lokalitet etter mørkets frembrudd og jeg tenker storparten av dem er rimelig "på hogget"
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2011
Alder: 32
|
Sitat:
Er nok desverre mange reptiler og dyr som må lide pga menneskets uvitenhet og dumskap :/ Det viktigste er nok å vite hva man gjør, for da går vel det meste
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|