| Slanger Her kan du snakke med andre om slanger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Asker <3
Alder: 16
|
Video:
" title="YouTube - Biggest Snake In The World (UPDATED!!)1.7 tons" target="_blank">YouTube - Biggest Snake In The World (UPDATED!!)1.7 tons
Jeg ble sjokkert over hvor stor den var... 1.7 tonn. Det er jo en hel elefant?? :S
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Karmøy
Alder: 35
|
1,7 tons kan også være 170 kg i enkelte land.. (1 ton = 100kg)
(PS har ikke sett videoen - så om det er verdens største vil jeg ikke uttale meg om)
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Denne slangen var vel 4 meter, og hadde svelget en impala. Den klarte å sette seg fast i et elektrisk gjerde, og døde av det. Verdens største er den ikke
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Ålgård, Rogaland.
Alder: 21
|
Sitat:
Da var det en liten elefant Normal vekt på en asiatisk elefantku er 3,5 til 4,5 tonn, mens en okse er 5 - 6,5 tonn ![]() De afrikanske elefantene er og tyngre
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Haha, den hadde visst "svelget amerikanske soldater".. morsomt hva slags røverhistorier folk klarer å piske opp.
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen
|
Hele historien er vrøvl. Dette bildet gir et mer rimelig intrykk av slangen som forøvrig var 4m lang, hadde vært uheldig å bli hektet fast i gjæret etter at den hadde spist en impala. Jabbe, du kan sakene dine
![]() ![]() Her kan dere lese den sanne historien om slangen. South-African Rock Python Killed Slithering Through An Electric Fence [archive.dailypicture.net] |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Fant denne videoen veldig intresang(gift) | Thommas88 | Taranteller | 1 | 21-07-2010 01:54 |
| Nyoppdaget mystisk edderkopp er verdens største | Pekken | Media | 2 | 27-10-2009 12:36 |
| Verdens sinteste skilpadde | bendick2112 | Media | 8 | 31-10-2008 19:06 |
| Chan`s megastick, nyoppdaget og verdens største | _Nagash_ | Pinnedyr | 6 | 22-10-2008 17:50 |
| Verdens rareste lover! | Sharp | Småprat | 12 | 20-08-2007 14:36 |