| Slanger Her kan du snakke med andre om slanger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2010
Sted: Jeg bor i rogaland .
Alder: 27
|
ville bare si at til uken så kommer det en kjempe fin boa jente hjem til meg , har to store gutter en på 2.20 og en på 1.80 , så når hun er stor nok , og gammel nok så ska hun parres , må nok vente ei gooo stund , siden hun bare er 1.20 nå . (ska parre med ei annen hunn snart uansett ) men uansett så gleder jeg meg veldig , alltid gøy når en henter nye dyr hjem ..
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
hun er 1.20 nå 14 mnd , hva må jeg gjøre for at hun skal nå vekten hun trenger for å kunne få et sunnt kull , håper noen som er flinke med dette kan gi meg noen tips ? hadde satt utrolig pris på det
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Oct 2008
Sted: buskerud
|
Sitat:
Dropp dvaling i år og for med litt store bytter en gang i uka, om hun får ett eller annet ekstra måltid gjør ikke det noe. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
|
takk for svaret , nei over fore dyrene mine det gjør jeg bare ikke . men hvor lang tid ca mener du før hun er klar til parring , hvis jeg forer henne slik som du nevnet ?? vet du har en del peiling evak , så setter pris på alt av gode råd og tips fra erfarene folk som vet hva de driver med , ska få lagt ut bilde av de to andre jeg har og den hunnen når hun kommer . gleder meg til dette . ps. et spørsmål til : hun er hånd tam men kan være litt snappy på kveldene , hvordan kan jeg få bort den uvanen . har holdt på med reptiler i bare noen år ser du . så alle mine har aldri vært aggresive ..
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Alder: 19
|
Om du er såppas interessert i avl, burde vel det være en selvfølge å lese en del om dette rundt på nette, og ha noen bøker.. Hvor slikt pleier å stå?
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
hei , jeg interrsere eg for avl asv rene raser , har lest endel om dett , men tenkte de som er erfarne innen dette kan gi meg noen gode kjerringråd , hvis det er noen som gidder ?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 24
|
Men det kan vel være så mangt, og ikke nødvendigvis være renartet lokalitet i det hele tatt. Hva er det folk kaller dem? "Svenske-boaene"?
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| lovliggjort snart? | Sundal89 | Lover og regler | 1 | 28-09-2010 01:30 |
| Ny skjeggis jente... | nika86 | Mine Herptiler | 23 | 27-04-2009 21:42 |