| Slanger Her kan du snakke med andre om slanger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2006
Sted: pluto
|
Hellu der ute. vet ikke hva jeg ska legge dette som. Leste i avisa i dag at en fyr gikk en tur i skogen med hunden sin da han så 2 stykker. Ca 1 meter lange å grønnne. Like tykke som 2 fingrer. Sto at de var raske . Først trodde jeg han så en grønn hage slange hehe
var ingen bilder av det heller, ble jo nyserrig på søren hva kunne dette ha vert. Hva tror dere ?? Grønn. ca 1 meter lang. like tykk som 2 fingrer. raske . |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Hvilken avis?
Kan være masse som er langt og grønt ![]() Husk at hvis solen treffer riktig så kan mørke ting fort oppfattes anderledels. Kan ha vært to buormer, de er ikke grønne, men med solen skinnende rett på så kan de fort se litt grønne ut. Det kan ha vært to troll, de er usedvanlig raske har jeg hørt ![]() Uansett, det kan ha vært så mye rart at det er umulig å finne ut hva det var.. Hvis det var noe i det hele tatt, det finnes folk der ute som kommer opp med falske historier for å spre frykt. Lange, grønne og raske, blir oppfattet av folk flest som grønn mamba..
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2006
Sted: pluto
|
samme tenkte jeg. skriv bare det som sto i avisa
heh varden avisa. ikke på nettet men selva avisa heh finnder ikke på avisa på nettet. Det er sikkkert ingenting hehe. som du sa kunne vert noe med sola eller noe som hadde fått grass på seg eller noen åler som hadde mye alger på seg eller noe hehe. Man kan sende msn til avisa om alt mulig rart. Kanskje noen der ute gir svar til avisa i morge:9 Telemark lå de dyra . kanskej det er også niøye eller hva søren de heter det hadde vert noe hehe
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2006
Sted: Buskerud
|
Tror gjerne det kan ha vært buorm. Har sett flere som har vært grågrønne. Lyset kan spille inn også. Flotte dyr.
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2005
Alder: 33
|
Sitat:
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Fant 3 meter lang pytonslange i do. | Frogger | Media | 7 | 11-03-2010 18:46 |
| Grønn edderkopp funnet på badet i Norge | sllins | Ekte edderkopper | 10 | 14-10-2009 10:20 |
| Lang tid kan det ta før min Parahybana spiser igjen? | Dstian | Taranteller | 7 | 21-10-2008 16:13 |
| Lang tur | Kikkan | Småprat | 15 | 08-11-2007 21:37 |
| G.rosea skifter ham :D vor lang tid? | duefjes | Taranteller | 25 | 12-07-2007 15:33 |