| Slanger Her kan du snakke med andre om slanger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: enebakk
|
har en del avels spørsmål..
har søkt en del på nettet å prøvd å finne svar. men virker som om jeg er helt håpløs på leting.. hva bør man gjøre for å få et mest mulig vellykket resultat?? har to hunner og en hann.. er det noen som kan hjelpe meg.. finnes det noen bra bøker eller nettsider jeg kan lese på.. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
|
Sitat:
Forslag til noen sider jeg fant kjapt: Reptiles and Amphibians » Snakes » Anaconda - Yellow Main Page New England Reptile Distributors, designer Ball Pythons, Reticulated Pythons, and much more! Oakland Zoo - Yellow Anaconda Ang bøker så vil du nok få litt problemer med å finne spesifikt om din art, men det er flere bøker vist du søker på feks amazon.com som omhandler eunectes som art. Håper dette hjelper.
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#4 | |
|
Senior Member
Medlem siden: Feb 2006
Sted: Stavanger
Alder: 20
|
Sitat:
En kar som spør om en del spørsmål og får noen svar her: Spørsmål og svar om anakonda avl
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2007
Sted: enebakk
|
tusen takk for svarene.. lite jeg ikke hadde lest før.. men fannt link til en bok i den ene linken. så da blir det å bestille denn fortløpende.. i gjenn takk for svarene
mvh gadfader |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|