| Slanger Her kan du snakke med andre om slanger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: By gutt;)
|
de to bakerste cm ane på kornsnoken er ikke av?
Åssen kan jeg få de bort bade den? eller lage en fukt boks eller noe? slangen er ca 37 cm!
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Når skiftet den? Fukt terra ved å spraye der inne, spray også på slangen. Sjekk i morgen tidlig, er det ikke borte kan du prøve å bade den, og la den krype gjennom et håndkle
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Greit, er det ikke farlig at den ikke fikk av alt?? Kan det være sånn i noen dager uten prob liksom?
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Det bør ikke sitte for lenge, da det kan utvikle seg betennelse og infeksjon mellom det gamle og det nye skinnet. Du bør få det av så fort som mulig. Men prøv å fukte som jeg sa, og se det ann til i morgen. Er det ikke borte så bader du den, og eventuelt tar det av selv. Men vær veldig forsiktig, og pass på at det er skikkelig fuktet opp. Det kan være vondt for slangen om du river det av, eller hvis det ikke er fuktet nok.
"I love my snakes!" -Steve Irwin- The Crocodile Hunter Sist endret av Jabbe; 14-04-2009 kl 01:16. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Jeg badet den å så lot jeg den krype imellom et hånkle men det kom ikke av da.. så tok det med handa det kom lett av
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Du skal ikke stjele, SPESSIELT ikke Brachypelma smithi! | _Nagash_ | Lover og regler | 12 | 06-03-2009 18:53 |
| Øgler Leoen min fikk ikke av hamskifte | Bredo | Slanger, øgler og skilpadder | 17 | 17-01-2009 23:18 |
| hjelp!ikke bra ikke bra. | anarkist | Knelere | 3 | 31-12-2007 15:32 |
| Er ikke denne tøff, da vet ikke jeg ;) | _Nagash_ | Taranteller | 8 | 29-06-2007 22:44 |
| spiser ikke eller drikker ikke... | badmann | Skorpioner | 2 | 30-12-2005 18:47 |