| Slanger Her kan du snakke med andre om slanger. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2007
Sted: Kristiansand Vest-Agder
Alder: 24
|
Så på Youtube og fant denne, ser ut som han har skkielig system på dyra.
Vet ikke om dette er butikk eller privat. Men den store hvite og gule slangen der, husker ikke hva den kalles ( jernteppe )Men jeg syness det var litt fælt å se den svære der inni det lille buret. YouTube - Christmas Egg
liker du soffaflis? Sist endret av sveinjo; 11-04-2009 kl 14:03. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
|
Stygge masseprodusenter som stapper dyrene inni minibokser bare for å få plass til flere dyr-.- PENGER PENGER PENGER! Driter i om dyrene har det bra
A dog is only as dangerous as the mentality of its owner. Mine Dyr :D Common names are very much like children that stare at you, pay no attention to them. Sist endret av sveinjo; 11-04-2009 kl 14:04. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Sep 2008
Sted: Hedmark
Alder: 28
|
Så ikke så veldig bra ut nei. Men hva vet vel jeg
![]() Det første som slo meg var at det måtte da være utrolig vanskelig å holde fuktigheten i alle de 100 små boksene på siden der
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
Det er prehistoric pets sitt anlegg. Det er desverre ikke bare de store oppdretterne i USA som kjører sånne oppsett, men også de aller fleste privatpersoner.
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
Heh, Christoffer, nå får du jekke deg ned noen hakk her.
![]() Selvfølgelig så bryr de seg om riktig varme og luftfuktighet. Nå kommer det jo helt ann på hva slags dyr han har i systemet sitt. Er det kongepytons, så får de stort sett nok fuktighet ved å ha en stor vannskål. Kornsnoker trenger vel strengt tatt ikke noe særs ekstra fuktighet. Og selvfølgelig så bryr oppdretterne seg om dyra!! Greia er ikke kun penger, da jeg tror neppe noen klarer å tjene seg rik på en slik hobby - greia er å få en bedrift til å gå rundt slik at de har råd til å holde på. Det koster flesk å ha mange dyr, og heldige er de som faktisk har fått sin livs store interesse til å bli gjort om til en daglig jobb. Jeg er forsåvidt enig i at det ser ikke akkurat optimalt ut å ha såpass store slanger i slike rack systemer, men for de litt mindre artene så funker det jo helt fint. Og for alt vi vet, så trenger jo ikke dette å være det permanente hjemmet heller. Før du dømmer mer, så syns jeg du heller skal ta en titt på Youtube filmene til Brian og Ralph på Youtube.
|
|
|
#7 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Ble bare så irritert når jeg så den SVÆRE tigerpytonen(?) bli dradd ut av den mini hyllen og hadde lagt 40+ egg der i tillegg
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2008
Sted: Oppland
|
Hvis man selger noen KPs av heftig morphs i uka, så bør det vel gå rundt.
Har forresten sett noen Morelia viridis i slike ... fabrikker, vet ikke hvordan fuktigheten i de fyrstikkeskene er. Jeg for min del synes slikt er motbydelig. Skal mye til å endre det. Går vel alltids an å putte et menneske i et rom på 1x1 m og mate det et par ganger om dagen og. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Liker at de gir tips og slikt om gode produkter til repiler osv. Men når jeg sa det jeg sa mente jeg ikke 100% alle i verden
|
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
|
Ja, men man blir vel neppe rik. Bare tenke på hvor mye utgifter Ralph har alene på rotteoppdrettet sitt. o_O Samt at slike rack system er skitdyre, og jeg tipper leie av et slikt lokale til å oppbevare alle sammen neppe er billig.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Er dette Vietnamesisk eller Indisk? | tito | Pinnedyr | 7 | 24-09-2008 16:29 |
| Er dette en P. imperator eller? | -ReptilFreak | Skorpioner | 10 | 07-07-2008 00:07 |
| Dyreplageri | mats123 | Filmsnutter | 4 | 18-06-2006 18:59 |
| Pinne mat: hele planten eller litt og litt?? | Trude | Fôrdyr | 4 | 18-03-2006 16:28 |
| spiser ikke eller drikker ikke... | badmann | Skorpioner | 2 | 30-12-2005 18:47 |