| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#11 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2007
Alder: 38
|
Meget bra jobba dere.gjør det hele mer intrisangt å titte på fakta ark siden.
men prisen lurer jeg litt på,,går dere ut i fra priv oppdrett eller butikk priser nå? tenkte på i tilfelle dem blir lov i norge,så vill nok fleste parten kjøpe i butikk,for de som ikke er her inne å har kontakter osv i utlandet. å da blir jo prisen en helt annen.å med norske skatter osv,så kommer vell en boa på 4000+ i butikk her.skulle ikke forundre meg.. men finn.no kommer vell til å eksplodere med reptiler til salgs hehe. Men kan kanksje også få med egen oppdrett av mat?fks rotter,mus osv.hva slags mat du skal gi dem for att reptilen skal få det best mulig i mat veien.er ikke alltid det er best å kjøpe frossen mat i zoo butikk,det blir fraktet hit å tit,å blir tint opp å ned om hverandre.kvaliteten varierer.men nå vet ikke jeg hvordan loven er på å drive egen oppdrett på mus/rotter å ta livet av dem,må jo være lov?siden man for kjøpt døde over disk,dem har jo blitt tatt livet av dem også, |
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Reptilfreak
Admin
Medlem siden: May 2006
|
Sitat:
Men det er viktig å tenke på at priser varierer veldig. Gnagere som mus og rotter er best mat for slanger, og man kan gi fugl av og til, for å få et litt variert kosthold Ellers så er det også de arter som har andre matvaner.
|
|
|
|
#13 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tyskland, Bonn.
Alder: 23
|
mener å ha lest at små kyllinger skal være veldig næringsrike? Vært å undersøke.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Syk slange? | Stani | Snoker | 18 | 23-01-2009 14:02 |
| Mat til slange | Løven31 | Fôrdyr | 11 | 05-01-2007 13:27 |