"

Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 14-12-2011, 22:38   #11
Reptilfreak

Medlem siden: Jul 2011
Sted: Rogaland
Alder: 22
Meldinger: 142
Standard

Nei, mine sitter der og kikker, og åler seg somregel oppover hånda mi Noenganger vi de bare ha seg en luftetur på gulvet også De blir matet i egen fôrboks hos meg, så de venter ikke å få mat i terraet
anki89 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 16-12-2011, 04:55   #12
Reptilfreak

Medlem siden: Dec 2008
Alder: 28
Meldinger: 17
Standard

hei du tror nok snoken din har det som plommen i egget

Når det gjeller maten tipper jeg du kan fore den med ei voksen mus ca 1 gang i uka. men om du vet hvilken mat den forrige eieren har matet med er det en fordel for melkesnoken kan faktisk bli redd for maten hvis den er vandt med og få hvite mus og du gir den en brun. Men grei regel og ha i bakhue når du skal mate så kan for dyret være en halv gang større en det bredeste punktet på slangen ,men mest ideelle er like tykk som det tykkeste på slangen.

Når det gjeller håndtering er det bare og stikke hånden inn og ta den ut så sant det ikke er lenge siden den har fått mat og er veldig sulten da kan den kansje gi deg et lite bitt men har fortsatt ikke sett eller hørt om en melkesnok som har bitt. (men det er kansje bare meg da)

melkesnoken har ikke så stort behov for og passe på luftfuktigheten bare spray en gang om dagen når den går i ham skiftet ellers er det nok med vannskålen.

ha varmematten under ca 1/3 av terra

lurer du på noe mer kan du sende meg en mail på benny84@live.no da jeg ikke er så ofte her inne
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Min første KP smittsmule Slanger 3 14-08-2011 23:15
Første mantis! Shade Pinnedyr, knelere og andre insekter 4 20-05-2010 13:45
første dag med ny tella. Djun Taranteller 6 01-04-2010 14:49
Min første leo :D EcoliTub Leopardgekkoer og andre Eublepharis 11 26-08-2009 22:07
Min første øgle le_sommelier Agamer 7 10-07-2008 19:08

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 12:07.