| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2011
Alder: 22
|
Har 3 terrarier og lurer på kass dyr som passer i de?.?
![]() Nr.1 Lenge: 130cm Høyde: 50cm Brede: 50cm Nr.2 Lenge: 65cm Høyde: 46cm Brede: 32,5cm Nr.3 Lenge: 60cm Høyde: 30cm Brede: 30cm ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
Spør du om tips til valg av kvinner på nett?
Vi vet ikke hva du liker! Det kan være så mye! ![]() Finn deg dyr du interesserer deg for, og så tilrettelegger du det etter det Eventuelt slekter og arter du har interesse for. Omså selger du terraene for og kjøpe nye. Og kjøpe dyr kun for og fylle terra er idioti. Det må da være tusen ganger bedre og finne noe spesielt du interesserer deg for, for så og ta det derifra?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
hahahaha.....
men jeg mente ikke at jeg skulle fulle de.... ville vite om dere her på forum`e viste litt om kass reptil som kune passe i de.så kan jeg se kass muligheter jeg har. son at jeg vet kass reptil jeg kan ha, for jeg må jo ha plass til det
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Salamandere? Frosker? Øgler? Slanger? |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
helst Øgle
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
|
De 2 minste fungerer vel egentlig ikke til noe mer enn juveniles. Det finnes selvfølgelig arter som går, men der er det vel begrenset tilgjengelighet..
Det største derimot, åpner en del muligheter. Ørken dyr? En dvergskjeggis eller 2 hadde ikke vært noe problem. Skulle helst vært litt bredere, men.. Er også mange forskjellige utrolig flotte geckoer! Er egentlig ganske mye forskjellig som går, så vil anbefale deg at du kikker litt rundt på nettet etter noe spesielt
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
|
Takker
har tenkt på sjeggis
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
|
Sa nå dvergskjeggis, men. Vanlig skjeggis går vel forsåvidt deg også, men vil anbefale deg og få tak i større. Det er hvertfall ikke stort nok til flere skjeggiser.
Går du for Dvergskjeggiser derrimot, kan du ha ett par |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
|
åååå, mente dvergsjeggis
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Tips til KP bur? | Smiley | Boa og pyton | 8 | 24-02-2011 12:06 |
| Tips til nettbutikker | KnertA | Slanger, øgler og skilpadder | 3 | 07-04-2010 12:26 |
| Terrarie Tips | jeppy | Terrarier | 9 | 01-08-2007 12:59 |
| Tips og råd. | bisQuit | Skorpioner | 27 | 09-02-2007 15:11 |
| tips! | bat82 | Øgler | 7 | 18-08-2005 06:13 |