| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Oct 2011
Alder: 20
|
Hallo igjen,
Har tenkt til å lage et terrarium for en landskilpadde. Men er ikke så veldig god til å lage skisser så hvis du har lyst til å lage en skisse til meg. Den kan maks være 2 meter lang og 1 meter bred. Husk at det er en landskilpadde. Evig takknemlig hvis noen gjør det. Post skissen i en kommentar eller en melding til meg. Hilsen SkilpaddeFan
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
Takk for det !
![]() Kunne tenk meg et av glass med et vindu så jeg kan ta den ut og mate den. Litt sånn som på det siste bilde. Kanskje litt upresist men du kan bare lage det litt som du vil. Trenger du noe mer bare spør
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
Du trenger ikke lage alike vell skal prøve å lage et selv på google sketchup. Takk fr hjelpen har fått noen ideer
![]() Takker
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
Ingen ting her. (liten feil)
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Ja sketchup er meget lett. Jeg tegner som regel i noe som heter solid works som er mye mer avansert men mye bedre, men tegner mye bygg tegninger i sketchup Så noe av formålet med og si sketchup var så du kanskje prøvde selv som du gjorde ![]() Legg ut bilde når du får tegnet noe da
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Trondheim
Alder: 19
|
Brukte noe som heter solid edge jeg, kjempe avansert men utrolig hvor mye du kan bruke programmet til. Ble kjempe flink, da jeg brukte det ofte når jeg gikk VG1
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Hehe, Vi brukte selv dette da jeg gikk vgs Men jeg gikk over til solid works med en gang jeg havnet i noe mekanisk jobb ^^,
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2011
Sted: Trondheim
Alder: 19
|
Åja skjønner! nei solid funket kjempe bra for min del, men sant at det er avansert og vanskelig.
Gikk vg1 tip jeg så måtte bruke det selv om jeg ikke trengte.
|
|
|
#10 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2008
Sted: Bergen
Alder: 35
|
du bør tenke på at det ikke skal bli for tungt,en kasse med hjul på funker veldig bra,og ikke for langt opp på veggene-- det er bare fullvoksen som trenger denplassen,og har du gresk skilpadde tar det nok noen år. klarer seg fint med en mindre kasse i begynnelsen...
går du for glass,husk at glasset ikke skal ned der de ser . blir lett stresset om de kan se ut og forbi uten å komme dit fysisk... er de små er det fint med jord og sand i kassen(tørr gjord) en annen ting er om du har høye vegger på kassen,så blir det mindre frisk luft oppi,varmes fort opp av en varmelampe
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Landskilpadde terrarium. | MrNilsen | Prosjektplaner | 9 | 18-01-2012 21:05 |
| Utstyr Skisse til terrarie | TAT | Terrarieutstyr | 32 | 05-05-2010 22:12 |
| Skilpadde vet du noe om landskilpadde? | jooachim | Slanger, øgler og skilpadder | 1 | 04-05-2010 17:51 |
| Landskilpadde | jarex | Skilpadder | 6 | 08-03-2010 16:12 |
| Terrarium for landskilpadde - størrelse og butikk? | Michelangelo | Terrarier | 2 | 17-06-2007 15:38 |