"
Gammel 01-08-2011, 12:28   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2008
Sted: bor i sandefjord. er en pen sommerby med fine strender. mye dritt under tepppe men hvem by har ikke
Alder: 22
Meldinger: 8
Angry leoser egg

hei lurer på om man kan se om leopard gechoen bærer egg og isåfall hvordan. jeg kjøpte et par nå her om dagen som liksom skulle være med egg. han som solgte meg de viste meg noen lyse flekker inni magen til hua. men nå har jeg sett på hannen også og han har like flekker. så lurer på om jeg har blitt lurt. har lagd klekkeboks til hua også men hun bare ligger der for og bruke det som skjul selv om det er et par andre skjulesteder. kan det være en indikasjon på at hun faktisk er med egg?
Mr.Leguana er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 01-08-2011, 13:34   #2
Reptilfreak

leo77 sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 1,672
Standard

kan ta en titt på bildet her

The Learning Center - Breeding Leopard Geckos
leo77 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 01-08-2011, 19:03   #3
Reptilfreak

ville sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 24
Meldinger: 371
Standard

Lurer på hvorfor alle absolutt skal avle med en gang...
ville er online nå  
Svar med sitat
Gammel 09-03-2012, 00:01   #4
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2008
Sted: bor i sandefjord. er en pen sommerby med fine strender. mye dritt under tepppe men hvem by har ikke
Alder: 22
Meldinger: 8
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av ville Vis post
Lurer på hvorfor alle absolutt skal avle med en gang...
jeg ville ikke nødvendigvis avle med en gang, men ville kjøpe også fikk jeg tak i disse to og den ene skulle være med egg, men hun var ikke det da, men nå er hun med egg la et nå for 30 min siden.
Mr.Leguana er offline  
Svar med sitat
Følgende medlemmer liker innlegget til Mr.Leguana
Gammel 09-03-2012, 00:35   #5
Reptilfreak

Reptils sin avatar

Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
Meldinger: 783
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Mr.Leguana Vis post
jeg ville ikke nødvendigvis avle med en gang, men ville kjøpe også fikk jeg tak i disse to og den ene skulle være med egg, men hun var ikke det da, men nå er hun med egg la et nå for 30 min siden.
Hvordan oppbevarer du eggene?
Reptils er offline  
Svar med sitat
Gammel 09-03-2012, 22:07   #6
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2011
Sted: Rogaland, Jæren
Alder: 20
Meldinger: 80
Standard

ha hunnen i et glassbur og lys med et sterkt lys i underdelen av gekkoen. hun vil ha noen hvite flekker som du sier, og disse skal bli større og større til de legges. så det er fullt mulig at gekkoen din bærer egg. vet ikke om leoser er kanibalske mot mindre gekkoer, men enkelte er i hvertfall det. pass på at temperaturen er bra, og at du har rikelig med sant i terraet slik at det er minst mulig sjans for at egget klistrer seg i glasset. dersom det klistrer seg fast, evakuer egget, ellers vil du ødelegge isolasjonen i det egne erfaringer sier at du skal nesten ikke røre det før du ødelegger det, har vært like skuffet hver gang. nå for 30 minutt siden la hunnen min for fjerde gang egg i år, og jeg håper at jeg har hellet på min side med den nye metoden.

Lykke til med eggene dine
JoranWa er offline  
Svar med sitat
Gammel 09-03-2012, 22:11   #7
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2011
Sted: Rogaland, Jæren
Alder: 20
Meldinger: 80
Standard

så nå at det var litt gammelt innlegg hehhhehe. typisk å kommentere før jeg ser dato og videre kommentarer
JoranWa er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
spørsmål om leoser og klekkere... stokken Leopardgekkoer og andre Eublepharis 7 22-02-2010 12:06
mine leoser skippy1972 Mine Herptiler 6 23-01-2010 18:08
Introdusere leoser? Hignoria Slanger, øgler og skilpadder 23 30-09-2009 17:46
Mine Leoser! Nero Leopardgekkoer og andre Eublepharis 8 20-01-2008 17:46
Sagflis til leoser Lillian Gekkoer 10 12-12-2007 22:07

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 11:58.