| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: bor i sandefjord. er en pen sommerby med fine strender. mye dritt under tepppe men hvem by har ikke
Alder: 22
|
hei lurer på om man kan se om leopard gechoen bærer egg og isåfall hvordan. jeg kjøpte et par nå her om dagen som liksom skulle være med egg. han som solgte meg de viste meg noen lyse flekker inni magen til hua. men nå har jeg sett på hannen også og han har like flekker. så lurer på om jeg har blitt lurt. har lagd klekkeboks til hua også men hun bare ligger der for og bruke det som skjul selv om det er et par andre skjulesteder. kan det være en indikasjon på at hun faktisk er med egg?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Feb 2008
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 24
|
Lurer på hvorfor alle absolutt skal avle med en gang...
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: bor i sandefjord. er en pen sommerby med fine strender. mye dritt under tepppe men hvem by har ikke
Alder: 22
|
|
|
|
|
| Følgende medlemmer liker innlegget til Mr.Leguana |
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: May 2011
Sted: Troms
Alder: 18
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Sted: Rogaland, Jæren
Alder: 20
|
ha hunnen i et glassbur og lys med et sterkt lys i underdelen av gekkoen. hun vil ha noen hvite flekker som du sier, og disse skal bli større og større til de legges. så det er fullt mulig at gekkoen din bærer egg. vet ikke om leoser er kanibalske mot mindre gekkoer, men enkelte er i hvertfall det. pass på at temperaturen er bra, og at du har rikelig med sant i terraet slik at det er minst mulig sjans for at egget klistrer seg i glasset. dersom det klistrer seg fast, evakuer egget, ellers vil du ødelegge isolasjonen i det
egne erfaringer sier at du skal nesten ikke røre det før du ødelegger det, har vært like skuffet hver gang. nå for 30 minutt siden la hunnen min for fjerde gang egg i år, og jeg håper at jeg har hellet på min side med den nye metoden. Lykke til med eggene dine
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Sted: Rogaland, Jæren
Alder: 20
|
så nå at det var litt gammelt innlegg hehhhehe. typisk å kommentere før jeg ser dato og videre kommentarer
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| spørsmål om leoser og klekkere... | stokken | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 7 | 22-02-2010 12:06 |
| mine leoser | skippy1972 | Mine Herptiler | 6 | 23-01-2010 18:08 |
| Introdusere leoser? | Hignoria | Slanger, øgler og skilpadder | 23 | 30-09-2009 17:46 |
| Mine Leoser! | Nero | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 8 | 20-01-2008 17:46 |
| Sagflis til leoser | Lillian | Gekkoer | 10 | 12-12-2007 22:07 |