"

Reptilfreaks.no > Ny til terrariehobbyen > Startgropen > Slanger, øgler og skilpadder Øgler trenger hjelp med leopard gecho hunnen min hun skal føde

Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 27-07-2011, 15:00   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Jun 2008
Sted: bor i sandefjord. er en pen sommerby med fine strender. mye dritt under tepppe men hvem by har ikke
Alder: 22
Meldinger: 8
Question trenger hjelp med leopard gecho hunnen min hun skal føde

jeg har et problem. klarer ikke helt og finne ut hvordan jeg skal få leon min til og legge egg. vet ikke om jeg skal legge inn noen spess underlag eller om jeg skal fjerne hannen eller om hun bare legger dem i sanden. hadde vært fint om jeg også kunne fått noen råd om klekke boks. fra en som kanskje har litt erfaring med slikt =)
Mr.Leguana er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 27-07-2011, 19:17   #2
Reptilfreak

Galil sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Sted: Buskerud
Meldinger: 1,005
Blog Entries: 1
Standard

Har du en hann ?
Galil er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 27-07-2011, 20:16   #3
Reptilfreak

Proxor sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Sogn og Fjordane
Alder: 28
Meldinger: 219
Standard

han har eit par, hunn og hann, utifra det eg forsto når han spurte meg på tråden min. ville ikke ha noe stor diskusjon der ang det da eg ikke visste så anbefalte han lage ein egen tråd her
han har netopp kjøpt dem og den ene skal visstnokk bære på egg, så han lurer på hvilket substrat dem legger egga i, og han trenge vell ein boks med åpning i så hunn kan gå in og legge egga i også.
Proxor er offline  
Svar med sitat
Gammel 27-07-2011, 20:18   #4
Reptilfreak

Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
Meldinger: 420
Standard

Leopard gecko

Der står det litt info.
reptilesboy er offline  
Svar med sitat
Gammel 27-07-2011, 20:19   #5
Reptilfreak

Proxor sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Sted: Sogn og Fjordane
Alder: 28
Meldinger: 219
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av reptilesboy Vis post
Leopard gecko

Der står det litt info.
hehe den har han alerede blitt henvist til i min tråd og mente det ikke sto noe info ang det han lurte på.
Proxor er offline  
Svar med sitat
Gammel 27-07-2011, 20:21   #6
Reptilfreak

Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
Meldinger: 420
Standard

Oja haha da beklager jeg
" title="‪How to make an egg laying box for a leopard gecko.‬‏ - YouTube" target="_blank">‪How to make an egg laying box for a leopard gecko.‬‏ - YouTube
men der for han HVERTFALL vite hvordan han lager en egglegninsboks
reptilesboy er offline  
Svar med sitat
Gammel 28-07-2011, 12:33   #7
Reptilfreak

Sted: bor i sandefjord. er en pen sommerby med fine strender. mye dritt under tepppe men hvem by har ikke
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Galil Vis post
Har du en hann ?
ja har 1 hann og en hunn
Mr.Leguana er offline  
Svar med sitat
Gammel 28-07-2011, 12:34   #8
Reptilfreak

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Proxor Vis post
han har eit par, hunn og hann, utifra det eg forsto når han spurte meg på tråden min. ville ikke ha noe stor diskusjon der ang det da eg ikke visste så anbefalte han lage ein egen tråd her
han har netopp kjøpt dem og den ene skal visstnokk bære på egg, så han lurer på hvilket substrat dem legger egga i, og han trenge vell ein boks med åpning i så hunn kan gå in og legge egga i også.
kunne ikke sagt det bedre selv =P
Mr.Leguana er offline  
Svar med sitat
Gammel 28-07-2011, 12:40   #9
Reptilfreak

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av reptilesboy Vis post
Oja haha da beklager jeg
‪How to make an egg laying box for a leopard gecko.‬‏ - YouTube
men der for han HVERTFALL vite hvordan han lager en egglegninsboks
takk for hjelpen, det var akkuratt det jeg trengte og vite =)
Mr.Leguana er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Skal bygge terrarie, trenger hjelp til å finne utstyr. CampALot Utstyr 3 28-06-2011 11:36
Skal kjøpe landskilpadde, trenger råd og hjelp :) MrNilsen Slanger, øgler og skilpadder 40 13-02-2010 00:44
Trenger hjelp til min ny-anskaffet leopard gecko!! ulumulu Leopardgekkoer og andre Eublepharis 6 13-10-2009 17:48
Skal bygge terra til snok (trenger div. hjelp) 2mmelit1 Utstyr 17 08-05-2008 20:00
Trenger hjelp til Leopard Geckoer Hanne86 Leopardgekkoer og andre Eublepharis 3 27-09-2005 04:57

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 11:58.