| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2008
Sted: bor i sandefjord. er en pen sommerby med fine strender. mye dritt under tepppe men hvem by har ikke
Alder: 22
|
jeg har et problem. klarer ikke helt og finne ut hvordan jeg skal få leon min til og legge egg. vet ikke om jeg skal legge inn noen spess underlag eller om jeg skal fjerne hannen eller om hun bare legger dem i sanden. hadde vært fint om jeg også kunne fått noen råd om klekke boks. fra en som kanskje har litt erfaring med slikt =)
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Sogn og Fjordane
Alder: 28
|
han har eit par, hunn og hann, utifra det eg forsto når han spurte meg på tråden min. ville ikke ha noe stor diskusjon der ang det da eg ikke visste så anbefalte han lage ein egen tråd her
![]() han har netopp kjøpt dem og den ene skal visstnokk bære på egg, så han lurer på hvilket substrat dem legger egga i, og han trenge vell ein boks med åpning i så hunn kan gå in og legge egga i også. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Sogn og Fjordane
Alder: 28
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Nov 2010
Sted: Oslo
|
Oja haha da beklager jeg
men der for han HVERTFALL vite hvordan han lager en egglegninsboks ![]() " title="‪How to make an egg laying box for a leopard gecko.‬‏ - YouTube" target="_blank">‪How to make an egg laying box for a leopard gecko.‬‏ - YouTube
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Sted: bor i sandefjord. er en pen sommerby med fine strender. mye dritt under tepppe men hvem by har ikke
|
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Skal bygge terrarie, trenger hjelp til å finne utstyr. | CampALot | Utstyr | 3 | 28-06-2011 11:36 |
| Skal kjøpe landskilpadde, trenger råd og hjelp :) | MrNilsen | Slanger, øgler og skilpadder | 40 | 13-02-2010 00:44 |
| Trenger hjelp til min ny-anskaffet leopard gecko!! | ulumulu | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 6 | 13-10-2009 17:48 |
| Skal bygge terra til snok (trenger div. hjelp) | 2mmelit1 | Utstyr | 17 | 08-05-2008 20:00 |
| Trenger hjelp til Leopard Geckoer | Hanne86 | Leopardgekkoer og andre Eublepharis | 3 | 27-09-2005 04:57 |