| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Hei hei!
Har en slik exo terra slange hule medium med medfølgene mose inni som fukt hule ![]() I dag plutselig gikk leosen og la seg inni der og sover inni der på den myke mosen. Er det normalt at di sover i fukt boksen ? Lurer på om hun skal til med et hambytte straks begynte kanskje bli litt grå aktig. Sokken91 |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 24
|
Mine er i fuktboksen sin omtrent hele tiden. Sover i den hele dagen.
Prøvde å lese litt om det, da jeg også reagerte på at mine var der hele tiden, og står at mange leoser virkelig elsker fuktboksene sine. Så ja, er helt normalt at de sover i fuktboksen, selv utenfor hamskifte
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Sitat:
Nesten litt redd noe var galt en liten stund da di 2 voksene jeg passer for tiden vist aldir er i sine i følge eier ^^, Men okei takk for svar
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Sogn og Fjordane
Alder: 28
|
begge mine har hatt hamskiffte etter eg fekk dem, man ser dem er litt bleke i fargene før dem skiffter, mine tilbrakte store deler av dagen i fuktboksen når det var tid for hamskiffte. går utifra at dem spiste skinnet sitt etter det var skiffta fordi såg det ikke igjen etterpå, men såg det var hamskiffte på gang da eg såg det var på veg av. og dem var litt ute og trakket litt før alt var fallt av, dem er ikke like ivrige på maten heller når det er hamskifte på gang. men mine er offte flere timer i fuktboksen fordiom det ikke er hamskifte på gang så dem liker seg der virker det som
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| hvordan oppretholde stabil fukt ? | Galil | Utstyr | 2 | 24-06-2010 11:53 |
| Fukt hos Pokies | Galil | Taranteller | 6 | 26-05-2010 14:48 |
| Hvordan holde på fukt i Terra | GuggenBart | Taranteller | 2 | 29-06-2009 20:35 |
| Fukt alger i terra | Shibiz | Terrarier | 0 | 17-07-2008 18:53 |
| Fukt spørsmål/problem med kornsnok | s9gl | Snoker | 2 | 14-08-2007 04:36 |