| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2011
Alder: 21
|
Hei hei!
Var på dyrebutikken og skaffa noe fòrdyr mens jeg venter på england maten ![]() Pelte ut di minste sirrisene di hadde men enda føler jeg di er for store medium-large-adult tenker jeg... Muligt å kappe en i to og gi ? eller er det døfødt og prøve? Vet det bare er og prøve men ville høre her om noen andre hadde forsøkt det. Sokken91 |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
Skal hente min uka som kommer så da kommer det et bilde.Men syns du spurte om det samme ang kappe sirriser en gang eller? Har du forsøkt?
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Sogn og Fjordane
Alder: 28
|
nei har ikke prøvd det, men har prøvd og gi død siriss men ikke nylig avdød siriss, men fra boks med døde sirisser, holdt i pinsett og beveget litt forran den ene og han tok den men tror ikke den va så sulten da sia han hadde fått litt levende like før så han bare slapp den igjen og lot den ligge, den va kansje litt i største laget også så kansje derfor han slapp den igjen.
har testa og gidd dem døde melorm som eg har funne blant dem levende så får dem til og ta det så tror eg skal handle meg ein slik boks med døde melorm og så eg har i reserve dersom eg slipper opp for levende. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Akershus
Alder: 31
|
|
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
Reptilfreak
|
Sitat:
![]() Feeding pinset vits med det? Ikke like greit og bare holde i mellom peke finger og tommelen ? elleR? Sitat:
Nei har drevet med dyr siden jeg var sikkert 2 år så å kappe en siris i 2 tror jeg ikke blir noe nasty for min del, Men at det tyter alle veier kan jeg se for meg, Hm, Tror jeg har noen tørka sirriser i riktig størrelse kan teste med det.. Så kan di dyre svære sirrisane få leve livet ut eller bli servert til fiskene ^^ |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Sogn og Fjordane
Alder: 28
|
hehe eg liker ikke ta i fordyra
ikke lett og fange med pinsett nei |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Reptilfreak
Sted: Rogaland, Jæren
Alder: 20
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Akershus
Alder: 31
|
Kan gjerne holde i sirissene jeg, stadig deter lettere enn å fange dem med pinsett ja.
Men da har jeg den gjerne i hånda og trer pinsetten inn der og har den i den lell før jeg gir den til gekko. Grunnen for det er at jeg faktisk er litt lite lysten på å bli bitt av gekko. jeg har sett/kjent henne "bomme" og bite der hu får tak og gudhjelpemeg for et bitt på disse små! ![]() ![]() Så nei, jeg vil ikke det, for ikke å snakke om hvor flaut det er å komme nedpå legevakta med gekko-bitt.... ![]()
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Reptilfreak
|
Sitat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| mat for stor til kornsnok? | dragoon88 | Slanger, øgler og skilpadder | 8 | 14-08-2009 14:04 |
| Stor slange :o) | prøvekanin | Media | 2 | 18-10-2008 21:00 |
| Stor fornøyd:) | parahybana_freak | Taranteller | 23 | 17-10-2008 21:21 |
| Stor terra | Shibiz | Terrarier | 1 | 28-05-2008 22:08 |
| Liten og stor, rød og gul | Waterboy | Skilpadder | 7 | 26-05-2008 20:59 |