| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Jun 2011
Sted: hedmark
Alder: 21
|
noen som kan komme med noen tips??
jeg har en kornsnok som forsvant fra terrariet i går/natt til i dag. den står i stua og hat fri tilgang til stue,kjøkken og gang når den har kommet seg ut. jeg har endevendt hele leiligheten og ingen ting og finne. jeg har lett inni sub til hjemmekino,skuffer,skap,kjøleksap,fryser og under/oppi sofaen/stolen. under tepper. noen flere forslag på hvordan man evt kan få den fram? trur ikke den skal ha tilgang til og komme seg inn i veggen noen steder heller. har nå satt fram forings boksen med en stor fin ny varma mus. HJÆÆÆLP;/ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Rogaland
Alder: 26
|
Du har hatt kornsnoken i rundt 2 uker, og allerede klart å miste den? ..... Kikk i de aller minste plasser, gjerne rundt terrariet, i sofa, stol osv..
Om du ikke har funnet den ikveld kan du evt strø mel over døråpninger osv, så du har en sjangs å se om den beveger seg om natta.. Lykke til.
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Aug 2009
Sted: Hordaland
Alder: 31
|
Få alle vennene dine med deg som du kan stole 100% på, så er de ut å leite.
Lykke til NB: husk å være veldig diskre om ukjente spør hva du driver med håper du finner tassen din
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Sjekk badet,om den har kommet seg inn der,og da sjekker du rundt toalettet,vasken,under dusjen,bak vaskemaskin osv..Sjekk også alle skoa dine,de kan finne på å krype nedi der. Let alle de plassene du ikke har letet enda,de kan komme seg overalt,og presse seg igjennom over alt
Har en kp om kom seg ut av en 3cm åpning på dørra til terrariet en gang,og da fant jeg den i en sko Vel og merke var hun 550gram på den tiden
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Junior Member
Medlem siden: Jun 2011
Sted: hedmark
Alder: 21
|
Sitat:
hehe ja kan stemme det ja har ei dame her som hadde vært og henta den og faktisk ikke stengt lokket igjen. så vips så var den på rund tur. ;( men takk for svar til alle. tar en tur på bade og titter litt der
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Noen som har sett Slange DVD? | Mr-Heier | Småprat | 1 | 16-05-2007 11:38 |
| Det søteste jeg noen gang har sett | Bigbo | Filmsnutter | 12 | 30-04-2007 23:31 |
| noen som har sett eight legged freaks? | Spaniolen | Taranteller | 22 | 29-04-2007 12:56 |
| Skal handle inn til leopardgecko! Noen som kunne sett over? | jebfx | Småprat | 7 | 31-01-2007 20:40 |
| Noen som har sett denne boken? | Chixz | Andre insekter | 6 | 16-01-2006 19:32 |