"

Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 06-01-2011, 07:27   #1
Reptilfreak

eddapliks sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Sted: Arendal
Alder: 27
Meldinger: 11
Standard Ommøblerer deres padder?

Disse to damene mine driver støtt å stadig å flytter på store steiner, pumpa og varmekolben.
pleier deres rødørede og gjøre det og?. De har jo inntilvidere ett lite akvarie så lurer på om det er litt kjedsomhet eller om det bare er sånn de er. virker å som de leker med og hoppe fra plattformen sin i ett sett.. er dette veldig lekene dyr ? eller missoppfatter jeg dem helt..
eddapliks er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 06-01-2011, 09:37   #2
Reptilfreak

Freddy90 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
Meldinger: 1,202
Blog Entries: 2
Standard

Det er helt normalt, mine gjorde ofte det de også. Godt mulig de gjør det for å lete etter mat, selv om du har gitt de - glupske dyr dette! Jeg anbefaler deg forresten å skaffe et beskyttelseshylster til varmekolben hvis du ikke har det, slik at de ikke greier å knuse den når de holder på (kjøpte min på dyrebutikken).
Freddy90 er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 06-01-2011, 10:05   #3
Reptilfreak

eddapliks sin avatar

Standard

ja tenkte de må ha det. har kjøpt en med sugekopper på nå men så man kunne bruke hønsenetting el lignene og snurre rundt i tilegg. finnes det egene hylser til de altså?

Men det er bra det er normalt. lurte på om de var blitt så kokko eller lignende.. hehe. men da erd e bare normale.
eddapliks er offline  
Svar med sitat
Gammel 06-01-2011, 14:58   #4
Reptilfreak

Freddy90 sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
Meldinger: 1,202
Blog Entries: 2
Standard

Jeg kjøpte min hylse sammen med varmekolben. Var en varmekolbe med kun en sugekopp øverst (der termostaten osv er) også var det egentlig bare å sette på hylsa, men det funker sikkert helt fint å lage noe selv også. Poenget er at kolben ikke skal kunne knuses.
Freddy90 er offline  
Svar med sitat
Gammel 06-01-2011, 17:29   #5
Reptilfreak

eddapliks sin avatar

Standard

jepp. litt bekymra for at de klarer å rive ned soleplatformen sin. den står på steiner med en hule under. men de driver å dytter på det. hvor får man tak i gode løsninger til soleplass?
eddapliks er offline  
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Frosker og padder skilpaddgutten Frosker, padder og salamandere 1 10-10-2010 16:49
sump padder i hage damm xamoman Skilpadder 7 31-05-2007 19:10
vordan skal padder ha det? duefjes Padder 2 26-05-2007 06:04
Så er jeg eier av to padder... Laila Padder 5 06-07-2006 19:18
Salamander (og padder) Uteena Øgler 0 27-07-2005 19:49

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 11:46.