| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2011
Sted: Arendal
Alder: 27
|
Disse to damene mine driver støtt å stadig å flytter på store steiner, pumpa og varmekolben.
pleier deres rødørede og gjøre det og?. De har jo inntilvidere ett lite akvarie så lurer på om det er litt kjedsomhet eller om det bare er sånn de er. virker å som de leker med og hoppe fra plattformen sin i ett sett.. er dette veldig lekene dyr ? eller missoppfatter jeg dem helt.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Det er helt normalt, mine gjorde ofte det de også. Godt mulig de gjør det for å lete etter mat, selv om du har gitt de - glupske dyr dette! Jeg anbefaler deg forresten å skaffe et beskyttelseshylster til varmekolben hvis du ikke har det, slik at de ikke greier å knuse den når de holder på (kjøpte min på dyrebutikken).
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
|
ja tenkte de må ha det. har kjøpt en med sugekopper på nå men så man kunne bruke hønsenetting el lignene og snurre rundt i tilegg. finnes det egene hylser til de altså?
Men det er bra det er normalt. lurte på om de var blitt så kokko eller lignende.. hehe. men da erd e bare normale. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jun 2005
Sted: Utenfor Trondheim
Alder: 21
|
Jeg kjøpte min hylse sammen med varmekolben. Var en varmekolbe med kun en sugekopp øverst (der termostaten osv er) også var det egentlig bare å sette på hylsa, men det funker sikkert helt fint å lage noe selv også.
Poenget er at kolben ikke skal kunne knuses.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Reptilfreak
|
jepp. litt bekymra for at de klarer å rive ned soleplatformen sin. den står på steiner med en hule under. men de driver å dytter på det. hvor får man tak i gode løsninger til soleplass?
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Frosker og padder | skilpaddgutten | Frosker, padder og salamandere | 1 | 10-10-2010 16:49 |
| sump padder i hage damm | xamoman | Skilpadder | 7 | 31-05-2007 19:10 |
| vordan skal padder ha det? | duefjes | Padder | 2 | 26-05-2007 06:04 |
| Så er jeg eier av to padder... | Laila | Padder | 5 | 06-07-2006 19:18 |
| Salamander (og padder) | Uteena | Øgler | 0 | 27-07-2005 19:49 |