| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Junior Member
Medlem siden: Nov 2010
Alder: 25
|
Har lenge hatt lyst på skilpadde, men ikke kommet så langt enda.
Men ett sted må jeg begynne, den typen skilpadde jeg er ute etter er den arten fr My name is Earl. Hvilke art og type skilpadde er dette, og hva vil jeg som nybegynner måtte trenge av utstyr for ett godt miljø rundt krabaten? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Apr 2009
Sted: Rogaland
Alder: 26
|
Du snakker om Mr. S. Turtle, som er en gammel skillpadde fra 1913 (for å komme med unyttig info)
Arten er en Box turtle, etter hva eg fikk googlet meg fram til. (Kommer lang vei med å google turtle on my name is earl) ![]() så neste du nå gjør er å skrive box turtle caresheet på google, så er du godt på vei, der finner du ut hva slags utstyr og terrarie den trenger.
|
|
|
#3 | |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Dec 2008
Sted: Nordland.
Alder: 20
|
Sitat:
Joda, som Reptilicious sa er nok det beste å lese om caresheets. Husk på at disse dyrene blir kjempegamle og at de er venner for livet. Men det er kjempemorsomme dyr, så jeg håper på at du ikke mister interessen! En box tortoise er vel en Geochelone ssp? Mener å ha hørt det, men jeg skal ikke si det sikkert. Om du søker etter Geochelone eller Russisk landskilpadde finner du kanskje bilder. Edit: Jeg har også merket i My Name is Earl at skilpadda kalles Mr. Turtle. Selv om det er en landskilpadde? Så det korrekte blir vel Mr. Tortoise. Hehe. Subtil forskjell.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Reevs Turtle Med et hovent bak ben og løs hud | Mrque_ | Helse og sykdommer hos reptiler | 9 | 31-08-2009 22:28 |
| Alligator Snapping Turtle | vipera | Skilpadder | 2 | 15-03-2007 18:32 |
| Snapping turtle bit boy's penis | Frogger | Småprat | 1 | 13-01-2006 11:19 |
| Mat til Vietnamese Leaf Turtle..(skilpadde..) | GeoemydaSpengleri | Fôrdyr | 0 | 03-07-2005 19:55 |
| mud turtle | reptilene93 | Skilpadder | 0 | 29-03-2005 19:01 |