"
Gammel 15-11-2010, 20:58   #1
Reptilfreak

Medlem siden: Nov 2010
Meldinger: 12
Smile Er dette normalt?

Skilpadda mi har plutselig starta med noe ganske rart, han klatrer opp på fjellet av røtter han har og kaster seg utfor "stupet" for så å lande på hode, toppen av skallet o.s.v. ser utrolig morsomt ut men lurer på om han kanskje har blitt litt koko.
Han gjør dette gang på gang, har sikkert gjort dette 30 ganger i dag og ser ut som han koser seg når han stuper, men jeg lurer på om han kanskje har blitt litt rar?

Virker jo som han bare koser seg. Er det andre som har skilpadder som oppfører seg litt underlig?
Bubbels er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Gammel 15-11-2010, 21:03   #2
Reptilfreak

Gregoris sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
Meldinger: 466
Standard

Mine brukte også å gjøre dette da de hadde et "stup", så jeg tror det er helt normalt

Jeg ble riktig nok litt skeptisk til måten de landa på, da det ikke virket direkte behagelig. Derfor er nå hele landplassen paralell med vannet, selv om det helt sikkert ikke gjør noen skade!
Gregoris er offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Er det normalt at ein G.rosea skal grave? anders95 Taranteller og skorpioner 15 12-11-2009 08:32
Skilpadde er det normalt at . . . ? mr.turtle Slanger, øgler og skilpadder 9 19-12-2008 19:27
Normalt matinntak for en tarantell??? slicer Taranteller 20 21-06-2006 11:54
Avføring til skjeggiser, hva er normalt? Gibbs Agamer 4 30-10-2005 12:45
Er dette normalt? EllySync Boa og pyton 1 14-11-2004 14:16

Alle tider vises som GMT +1. Klokken er nå 11:43.