| Slanger, øgler og skilpadder Vanlige spørsmål om slanger og øgler |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jul 2010
Sted: Trondheim.. nesten da buvika..
Alder: 30
|
Har lest i noen dager no på dette forumet. Har lært kjæmpe my men har også my mer å lære så klart... alt står jo hær. men ikke enting. Jeg vet jeg kan bli hengt ut får å spøre om dette men det er værd forsøket,
Hvor kan jeg skaffe en Leopardgekko. pris osv ?? Håper jeg får noen svar ![]() vist derre ikke vil svare inne på forumet kan derre sende det på mail. te bobwilly_kroppanbk@hotmail.com. det har vært kjækt, |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Meldinger: 660
|
Sjekk repti.net,ikke her inne
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Reptilfreak
Medlem siden: Jan 2010
Sted: Molde
Alder: 19
|
Siden handel og hold av reptiler (desverre) er forbudt i Norge, så vil du få lite respons på dette her på reptilfreak. Men som ederlezi sier over her, så er repti.net et meget bra alternativ! Repti er så vidt jeg vet en svensk side, med en Norsk avdeling. På den måten omgår den (egentlig ikke) loven
![]() Når det kommer til Gekkoen du vil anskaffe deg, så vil jeg at du skal lese deg gul og blå før du går til innkjøp! Utrolig masse å sette seg inn i hos alle reptiler! |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Nybegyner skorpion | anders95 | Taranteller og skorpioner | 12 | 16-10-2009 13:45 |
| Nervøs Nybegyner | Chimmy | Taranteller | 13 | 16-05-2008 18:07 |
| Nybegyner art. | Halli | Skorpioner | 8 | 28-03-2008 13:06 |
| helt ny her | lissi | Medlemmene | 12 | 18-03-2008 01:22 |
| noen som har litt info til en nybegyner? | kimbo13 | Boa og pyton | 6 | 16-07-2007 06:27 |